Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mig ud af indløsningsaftale ved Nets

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jul 18
Indlæg ialt: 3
Fra  Nyd Lyden ApS Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino,

Mit eventyr som selvstændig blev kort.

Kortere end min bindingsperiode på min indløsnings- og lejeaftale på betalingsterminal hos Nets.

Jeg kan dog slippe for min resterende binding ved at "skaffe en ny kunde".
Så hvis du står og skal tegne en sådan aftale hos Nets (Nets Pay, Nets Pay+ eller lignende), så vil jeg rigtig gerne agere bindeled.

Der er desværre ingen fordele fra din side af bordet, aftalen vil koste det samme, som hvis du tegner den direkte (men dermed heller ingen ulemper).

Men jeg vil være rigtig taknemmelig.

Det er min hensigt, at afvikle min virksomhed "korrekt", så egentlig konkurs hjælp er det ikke, men det er i hvert fald en hjælp til at undgå konkursen.

På Forhånd tak.

Mvh Michael

Tilmeldt 3. Jul 18
Indlæg ialt: 3
Fra  Nyd Lyden ApS Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har fundet en der ville være behjælpelig.

Mvh Michael

Tilmeldt 5. Oct 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Maggerholm.

Jeg står i præcis samme situation som dig.
Vil du dele hvordan du kom fri af bindingsperioder?

På forhånd tak.

Jiawei wu
Tilmeldt 3. Jul 18
Indlæg ialt: 3
Fra  Nyd Lyden ApS Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg fik at vide, at Nets var villig til at løse mig af min binding, hvis de fik en ny kunde "i bytte".

Men ring til dem, og hør om mulighederne, så får du nok samme mulighed, og så er det ud og "hverve en kunde" (eller finde en der er ved at tegne en indløsningsaftale med Nets, som er villig til at hjælpe dig, ved at du kan fremstå som "hverver").

En i mit netværk så et af mine opslag, lige idet hun var ved at tegne en aftale, så det faldt i hak for mig.

Men det kræver nok lidt benarbejde, og at man kommer ud i sit netværk (og forvent ikke at et opslag idag vil få en til at huske dig, hvis de skal tegne en aftale om 3 uger), så det skal nok være synligt, lige når de er "modne".

Men jeg ville jo mene, at et forum som Amino burde være et oplagt sted, at "råbe op", og håbe at blive set/hørt.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)