Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklamer til varevogne

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Dec 05
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg står og mangler en "skiltemaler" der kan levere og montere hhv. logo + div. skrift. på mine firmabiler.

Udgangspunktet er biler i størrelse lig Citroën Jumper, begge sider + front og bag. Logo er ca. 1 M2 i størrelse, bestående af 2 farver. (slf. mindre bag og front) Teksten skal være ca. 200 mm. høj og ca. 3 M lang i een farve.

Jeg vil gerne modtage tilbud med pris pr/bil når der er tale om min. 3 biler pr. montage.

Kommer du fra Nordjylland er det lidt nemmere, da montagen foregår i AA. - Der er lidt en haster pga. mit beklagelige sløvsind, Stick out tongue

Mvh.  

Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

http://www.ezeeprint.dk/ ligger i Skagen og er stort set ansvarlig for alle bilreklamer i Skagen ;) 

Tilmeldt 6. Dec 05
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 16:09

Davs,

Tak for henvendelsen. -

Mit indlæg skyldes ikke min manglende evne til at gennemsøge de gule sider for mulige leverandøre, men derimod ment som en opgave til en evt. nystartet eller anden relevant aktør i dette forum.

Opgaven mht. beklædning af 12 stk. biler er givet til lokalleverandør.

Mvh.

Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 674
Skrevet kl. 00:40

Hej

Hvis du kan komme til Nykøbing Mors så kan jeg sagtens klare den opgave du mangler at få løst!!

Og jeg arbejder også aften, helligdage & weekeender (tænker hvis bilerne ikke skal stå stille på en hverdag )

Skriv til : kennbo.grafik@gmail.com med specifik ønsker & krav og du får en speciel amino pris !

MvH

Kenn Bo Overgaard

Kenn Bo Grafik

Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !

Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 17:38

Kenn Bo Overgaard:

Hej

Hvis du kan komme til Nykøbing Mors så kan jeg sagtens klare den opgave du mangler at få løst!!

Og jeg arbejder også aften, helligdage & weekeender (tænker hvis bilerne ikke skal stå stille på en hverdag )

Skriv til : kennbo.grafik@gmail.com med specifik ønsker & krav og du får en speciel amino pris !

MvH

Kenn Bo Overgaard

Kenn Bo Grafik

Kommer du nogensinde til København?

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 22:09

Jørgen Olsen:

Kommer du nogensinde til København?

...Ellers så gør vi typisk et par gange om ugen - i og med at vi ligger i Allerød Wink.
Og vi tilbyder også at montere ude os kunderne (hvilket vi gør på lidt over halvdelen af denne type opgaver).

Så hvis det er nogen tilsvarende du er på jagt efter, så skal du da være velkommen til at kontakte mig.

/Jesper

Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 674
Skrevet kl. 22:29

Hej Jørgen

Nej jeg holder mig i det jyske Big Smile

Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !

Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk

Tilmeldt 30. Mar 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:04

Hej,

Jeg har lige startet et skiltefirma.. og vil da gerne køre til ålborg og montere folie på dine varebiler. Du kan sende mig en mail på . info@sign4you.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)