Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fintec udviklingsprojekt - vi har brug for hjælp

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Sep 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle,

@admin: slet indlægget, hvis det ikke findes ok på Amino

Jeg arbejder som user researcher i en stor dansk fintec virksomhed. Vi forsøger (som alle andre) at gøre det bedste vi kan, for at vores brugere får de helt rigtige produkter fra os. Derfor er det en central del af vores udvikling, at vi inddrager brugerne. I den forbindelse håber jeg at nogle af Jer vil hjælpe mig og mit projekt team med at komme videre i den rigtige retning.
Nærmere bestemt leder jeg efter revisorer/bogholdere/regnskabsassistenter (…), som har tid og lyst til at deltage i 1 times interview vedrørende videreudvikling af en online portal.

Interviewet vil finde sted 7/10 eller 8/10 et sted i københavnsområdet, enten på din arbejdsplads, eller en anden lokation du selv vælger.
Interviewet vil hovedsageligt omhandle den nye idé, som du får vist og mulighed for at komme med dit input til.
Vi ser på brugeren som værende eksperten, derfor er det vigtigt for os at forstå, hvordan det nye produkt evt. passer ind i forskellige forretningsgange, og få input til, hvordan vi udvikler det i den helt rigtige retning for vores reelle brugere – ikke bare det vi tror er smart.

Hvis det lyder interessant kan du enten svare på oplægget her, sende en privatbesked, eller ringe til mig på 2948 2101.

VH Terese Jessen
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)