Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mobil responsive

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 11. Jul 18
Indlæg ialt: 7
Fra  Shopunika Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har været ved at teste min nye webshop og har fundet et problem. 

Når der bliver købt på mobiltelefon, har jeg følgende problemer.

Man kan ikke finde kurven. 

Søge funktionen, kommer ind over logo

Søge funktion , har jeg overvejet bare at fjerne på mobilsiden, men er ikke sikker på det er en god ide.

Det at man ikke kan finde kurven, bliver jeg nød til at finde en løsning på.. Håber der er en som har prøvet noget ligenede og kan komme med et par gode råd.

Min webside er https://shopunika.dk 

På billedet kan du se hvordan "prøve" står oven i mit logo

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det er svært lige at komme med hvad du præcist skal gøre. Men du kan evt. gå på UpWork og finde en udvikler til at løse problemet, hvis det skal gøres billigt.

Jeg ville ønske, at jeg lige kunne give dig et stykke kode også virkede det. Men desværre. Kan ikke lige på stående fod gennemskue fejlen.

Hvis du sender mig en mail på Kasper@sedia.dk, så vil jeg gerne gennemgå det komplet og give dig en pris i morgen.

Vh. Kasper
Sedia.dk

Tilmeldt 15. Sep 09
Indlæg ialt: 78
Fra  MJ Skrevet kl. 08:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår ikke ud fra indlægget om du selv kan kode.

Men der er to måder at løse det på, som jeg ser det:

1) Enten skjule logoet mens søgningen er åben, give søgefeltet hvid baggrund og fuld bredde.

2) Med animeret (transition) margin skubbe søgefeltet ned under logoet.

Kurven (og måske menuen som helhed) ville jeg sætte med position=fixed i toppen. På den måde er det altid synligt.

Smid en besked hvis jeg skal kigge på det ;-)

Founder af hikingwebsitet www.trail17.com

Fra Fredericia
Tilmeldt 11. Jul 18
Indlæg ialt: 7
Fra  Shopunika Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark,

Nej det kan jeg godt forstå, at du ikke gør. Hvornår kan man kode ? Jeg er ikke Proff, men lærer lidt på min vej

Det giver god mening, at skjule logoet når der søges. Det have jeg ikke lige tænkt på.

At sætte kurven som position=fixed, lyder også som en god løsning, det vil jeg lige forsøge. 

Tak for dine indput.

Fra Fredericia
Tilmeldt 11. Jul 18
Indlæg ialt: 7
Fra  Shopunika Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark,

Nej det kan jeg godt forstå, at du ikke gør. Hvornår kan man kode ? Jeg er ikke Proff, men lærer lidt på min vej

Det giver god mening, at skjule logoet når der søges. Det have jeg ikke lige tænkt på.

At sætte kurven som position=fixed, lyder også som en god løsning, det vil jeg lige forsøge. 

Tak for dine indput.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)