Hej vi er to unge drenge som har vores gået med en ide og har nu planlagt næsten alt. |
Du er da velkommen til at smide mig en mail
Hej vi er to unge drenge som har vores gået med en ide og har nu planlagt næsten alt. |
Send gerne en mail til email@redweb.dk gerne med en lidt bedre beskrivelse af det i ønsker (omfang i antal sider, forventninger til design, leverer i logo m.v) så sender jeg et uforpligtende prisoverslag retur. |
Hej.
I skal være velkommen til at kontakte os på Support@Webcomfort.dk, vi er to unge drenge som begge går på gymnasiet. vi laver løsningen fra bunden og som oftest er vi også langt billigere da vi er selvlærte og derfor ikke tager de høje priser for en eller anden flot profession.
Hilsen Jesper Lindstrøm Nielsen. |
Hej E&S.
Alle mere eller mindre iværksættere, jeg har været med til at hjælpe, og stadig hjælper idag. Jeg er selv studerende, så kender lidt til jeres situation, og kan derfor også give jer en god pris :).
Kontakt mig her, eller giv mig et kald på 61306656 eller en mail til brian@inmoto.dk.
Håber jeg kan hjælpe jer. |
Hvis det bare er et 'visitkort' i skal bruge, så få dog en Joomla installation, den har alt hvad i skal bruge og er gratis. Så kan i bare købe/hente en template til den med det design i ønsker. Søg evt. på google efter joomla templates. Mange danske webhotel udbydere har også gratis installation af joomla. |
Jeg vil også meget gerne komme med et tilbud :).. Se eventuelt mere på www.gadensgaard.dk eller send mig en mail på mail @ gadensgaard.dk |