Hej Amino. Jeg har besluttet at lave en hjemmeside med dertilhørende mulighed for medlemskab. Hvordan gør man det? Der findes jo en masse muligheder: Webnode, Wix etc........... men så vidt jeg kan se, er det enten en hjemmeside eller webshop man skal oprette. Er der mulighed for at oprette en hjemmeside med mulighed for abonnement? På forhånd tak. |
Hjemmeside med mulighed for at kunderne kan købe medlemsskab
- 1
Det er et meget bredt spørgsmål du stiller. Hvad er ambitionsniveauet? Du kan sagtens finde en hurtig gør-det-selv løsning, men det bliver sjældent rigtig godt. I stedet vil jeg anbefale dig at tage kontakt til et bureau eller købe en eksisterende webshop. Det kunne f.eks. være igennem Saxis. Held og lykke med projektet :-) |
I know ;-) Ambitionsniveauet er rimelig højt...... det sku' gerne generere en sådan omsætning at jeg ville ku' leve af det - måske mere....... who knows? :-) Jeg vil lave en hjemmeside - på den hjemmeside skal det så være muligt for besøgende at købe et medlemskab (2-3 forskellige medlemskaber). Mit spørgsmål mere specifikt er bare om man vha. disse gør-det-selv løsninger kan oprette "mulighed for medlemsskab" - jeg har nemlig ikke set den mulighed nogen steder?! Tak for kvalificeret svar btw. :-) |
Hvad mener du med 'mulighed for medlemskab'? |
Hej Martin. Funktionen at sælge et medlemsskab :-) Det skal siges at jeg ikke selv kan programmere, kode mm. Som du siger har jeg overvejet Wix eller lignende. Ved du hvordan man opretter funktionen medlemskab på f.eks. Wix? // Sepp |
'Funktionen at sælge et medlemskab'? |
Det er relativt ligetil, hvis du vælger at benytte Wordpress og Woocommerce. Alternativt kan Shopify også benyttes f.eks. med https://apps.shopify.com/shopify-recurring-payments |
For at oprette et medlemssted og tilbyde kunder at abonnere på dine produkter, ville jeg anbefale dig at bruge WordPress og WooCommerce Solution. Fordi det er lettere at administrere, tilpasse og tilføje nye funktionaliteter. Så alt, hvad du skal gøre, er at installere WooCommerce-abonnementsplugin og gøre eksisterende produkter sårbare, Tak |
Jeg har netop lavet sådan en løsning for lootfantasy.com med WooCommerce og WooCommerce subscriptions. Man skal være opmærksom på om den betalingsløsning man vælger understøtter abonnement. Det gør de fleste større udbydere dog efterhånden. |