Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til flytning og valg af flyttefirma

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Sep 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej
Min kone og jeg har for ca. 3 måneder siden købt vores drømme hus lidt ude for København i Hvidovre, vi fik nøglerne her den 1. September, vi skal dog de næste 14 dages tid renovere lidt på huset og give det nogle nye stik kontakter, lister samt lidt finpudsning i kælder og badeværelse.

Vi skal derfor om en cirka 14 dage bruge et flyttefirma, da vi som en familie på 4 ikke selv lige kan finde tiden og overskuet til også at skulle flytte selv, det er nok at gå her hjemme efter arbejde og pakke alt ned i kasser, der er nok nogen som kender til situationen :)

Vi har snakket med Familie og venner og er blevet anbefalet et par stykker, blandt andet Frejaflyt som også skulle have nogle super gode priser.

Vi vil dog meget gerne høre om nogen kender nogen, eller kan anbefale et flyttefirma som i tidligere har brugt og haft en god oplevelse med.

Flytningen er fra Rødovre til Hvidovre så ca. en 10-15 min. kørsel , og må meget gerne være en lørdag da det passer bedst ind i vores planer, men er ikke et most.

På forhånd tusind tak
Mvh
Benjamin og Charlotte
Tilmeldt 7. Aug 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Benjamin

Da jeg flyttede til ny forretning for 5 års tid siden, benyttede jeg Thor Logistics som erhvervsflytning, Efterfølgende har jeg også anbefalet dem til min søster og hendes mand som flyttede for et års tid siden, de har lige som jeg selv, været yderes tilfredse med deres hjælp. 

Håber du finder den rette flyttemand

 

Mvh.
Peter  

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej BenjaminAndersen og PeterF1973,

Jeg er sikker på, at I kan klare det direkte, uden at skulle på Amino. Altså når I nu sidder samme sted....

Vi låser tråden.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)