Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Råd til start af egen tøjvirksomhed

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Sep 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :-)

Jeg går med en idé om at starte mit eget tøjbrand, som jeg selv har lavet nogle designs til i hånden. Jeg er rigtig uvidende om, hvordan jeg finder en tøjproducent, som kan fremstille mine design til produkt. Derudover, har jeg hørt andre gør brug af en agent til at varetage kontakten med produktion i fx udlandet. Hvad er jeres erfaringer? Og hvor kan jeg finde disse producenter, som er til at snakke med og stole på?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Har smit en pm besked..

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

J-bae:

Hej :-)

Jeg går med en idé om at starte mit eget tøjbrand, som jeg selv har lavet nogle designs til i hånden. Jeg er rigtig uvidende om, hvordan jeg finder en tøjproducent, som kan fremstille mine design til produkt. Derudover, har jeg hørt andre gør brug af en agent til at varetage kontakten med produktion i fx udlandet. Hvad er jeres erfaringer? Og hvor kan jeg finde disse producenter, som er til at snakke med og stole på?

med fare for at slukke lys og virke anti iværksætter - så tænkt lige over, om eget tøjbrand kan give penge ind eller ud - for der er tonsvis af dem - og pas nu på for du får masser af tilbud fra folk der vil tilbyde de mystiske ting - læs evt https://johnhannover.blogspot.com/2018/08/stop-stop-stop.html 

og så god vind med det i alle fald

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 5. Sep 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John,

Tak for dit svar.

Det er rigtigt, at det er en chance at tage. Jeg har bestemt overvejet, om det er noget, jeg ville kunne slå igennem med. Jeg lever dog til dagligt at mine Sociale medier, og her har jeg allerede et kæmpe netværk til at nå ud til mine potentielle kunder - så det ville egentligt være for at skabe en forretning af det, i mens det går godt for mig med sociale medier, og jeg allerede har godt fat i målgruppen :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder godt  -det vigtigste er du har gennemtænkt det, og det har du

God vind med det John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 6. Sep 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er velkommen til at ringe til mig hvis du vil. Jeg ved noget om produktion. Jeg producerer sko, men har også produceret tøj i mange år. Jeg kan sagtens fortælle dig noget om det.
Venlig hilsen
Ulla Hentze
Womenpowerfactory.com
Tlf 25122082

Tilmeldt 8. Sep 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi har netop besluttet at sælge vores webshop, da vi flytter til udlandet. Så hvis du vil have en headstart kan den overtages for en meget rimelige pris :-) tjek @lalabellove på insta. Vi flytter i øvrigt til udlandet for at starte sustainable tøj produktion op.

Send en besked hvis du vil høre nærmere, og held og lykke med projektet ligemeget hvad du beslutter dig for :-)

Kh team la Label

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)