Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Medlemssystem/database til landsdækkende forening

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Sep 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej til alle jer iværksættere.

Jeg arbejder i en frivillig organisation som har lokalforeninger fordelt rundt i Danmark. Vi står lige pt. og skal have erhvervet os et nyt medlemssystem, og jeg vil derfor høre om I har nogle gode erfaringer til hvilket medlemssystem/database der vil være bedst egnet?
Vi har ikke den helt store erfaring med hvilke muligheder og løsninger der findes, men har som udgangspunkt et ønske om følgende funktioner:

- Det skal være så nemt som muligt at blive oprettet som medlem.
- Der skal være mulighed for at vælge hvilken lokalklub man er medlem af, samt om man er medlem under 35 år eller om man er støttemedlem (med
plads til valgfri donation).
- Man skal gerne kunne betale både med VISA, VISA Electron, Mastercard, SMS og MobilePay.
- Systemet skal være så automatisk som muligt, men det skal også være muligt at indtaste medlemsinformationerne manuelt.
- Mulighed for at sende SMS eller e-mail til alle ens medlemmer eller bestemte grupper af ens medlemmer (f.eks. dem under 35 år).
- Medlemmerne skal kunne logge ind på en hjemmeside (må gerne kunne integreres på vores egen hjemmeside) og se status på deres medlemskab, og med mulighed for at til- og fravælge løbende betalingsordning.
- Mulighed for at landsorganisationen og lokalforeningerne kan få et indblik i deres medlemmer.

På forhånd tak for jeres tid og feedback

Johannes
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Magnetfiskeren

Jeg er temmelig sikker på at I kan bygge det op på en WordPress Platform, jeg lavede selv noget lignende for nogen år siden (dog uden onlinebetaling), men det kan jo sættes op.

Jeg tror klart at WordPress er vejen (selvom der skal laves en del arbejde).

Fra 7840 Højslev
Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 282
Fra  Supertekst Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johannes

Har i nogle data p.t. som er lagret elektronisk  - f.eks. i regneark eller lignende?

Hvor mange medlemmer foreningen?

Mvh

Peter Braagaard

Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Drop Wordpress. Det er i mine øjne ikke specielt velegnet til det. Tag i stedet for et kig på et system, der rent faktisk er bygget til det f.eks. http://holdsport.dk 

Tilmeldt 5. Sep 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Det kunne sagtens tænkes at det er vejen frem, men kunne også forestille mig at der ligger en del arbejde i det, hvor det ville være at foretrække med et færdigt system/program til at håndtere opgaven.
Tilmeldt 5. Sep 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Foreningen har omkring 300 medlemmer, men er i kraftig stigning, hvilket betyder at vi har brug for et system der kan håndtere væksten og gøre det nemmere og mere gennemsigtigt for vores fremtidige medlemmer.
De data vi har nu ligger hos vores nuværende samarbejdspartner, så tør ikke sige hvordan de bliver lagret.
Fra 7840 Højslev
Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 282
Fra  Supertekst Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

prøv at undersøg i hvilke format jeres data ligger

jeg arbejder udelukkende med Microsoft Office (systemudvikling og programmering) så måske kan det lade sig gøre. Har arbejdet med MO i snart 25 år på flere hundrede systemer 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)