Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad bruger man en revisor til?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Aug 18
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej kloge aminoer!

Jeg har nogle hurtige spørgsmål angående det at have en revisor til sin virksomhed!
Jeg er klar over at man (i de fleste tilfælde) har brug for en revisor til årsrapporten, men er der andre essentielle ting man skal bruge en revisor til i sin virksomhed?

Hvordan finder man bedst muligt en revisor? Er der nogle hjemmesider man kan finde en revisor på?
Hvor meget koster en revisor til at ordne årsrapporten ca.?

Tak på forhånd!
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46435
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest til generel rådgivning - og konkrete spørgsmål om fradrag, skat og moms. Der er ikke revisorpligt med mindre du ikke har fravalgt det, så længe du hører til de små virksomheder. Der er forskel på prisen for fuld revision og så blot hjælp med opstilling, og priserne kan være alt fra omkring 3000 kr og op

Har du Dinero har de en side med revisorer de ved kan revidere dinero - ellers agera.dk eller - ring rundt

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Aug 18
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg takker :)
Fra Vejen
Tilmeldt 8. Mar 14
Indlæg ialt: 139
Fra  BL-Group Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

PatrickWill:
Hej kloge aminoer!

Jeg har nogle hurtige spørgsmål angående det at have en revisor til sin virksomhed!
Jeg er klar over at man (i de fleste tilfælde) har brug for en revisor til årsrapporten, men er der andre essentielle ting man skal bruge en revisor til i sin virksomhed?

Hvordan finder man bedst muligt en revisor? Er der nogle hjemmesider man kan finde en revisor på?
Hvor meget koster en revisor til at ordne årsrapporten ca.?

Tak på forhånd!

Hej Patrick, en revisor bruges til mange ting og mange forskellige grene, blandt andet køb og salg af aktiver, fradagsspørgsmål, salg af virksomheder, ejendomme osv. 

Du er velkommen til at kontakte mig på jbi@bdo.dk hvis du får brug for hjælp eller sørger tilbud til din virksomhed. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)