Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

webbureauer søges til en aliance med hosting firma.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 02:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Til alle webbureauer.

Vi søger nogle webbureauer  til samarbejde med vores hosting firma. Vi kan tilbyde billig reseller hosting til jer som i kan sælge til jeres kunder med god fortjeneste.

Hvis nogle kunne have interesse i dette. Kontakt mig på mail info@lappa.dk og vi finder en rigtig god pris til dit firma.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 10:31

I bør nok få styr på jeres firmahjemmeside før i begynder at kaste jer ud i reseller løsninger.

Jeg var lige inde og kigge, og det ser ud som om i ingen servere ejer, og at det er umuligt at bestille en webhotel da man er tvunget til at vælge en endelse som ikke eksistere.

Samtidig er der intet info om hvem i er, og jeg har heller ikke formået at finde jer på CVR.

Det er nogle af de ting, ihvetfald jeg, ville vide før jeg indgik en reseller aftale, eller faktisk før jeg overhovedet ønskede at bruge tid på at kontakte jer.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:16

Jeg savner også lidt dokumentation for det der med "den bedste" ... der står intet om jeres setup, hvordan i har sikret jeres driftssetup osv. Det eneste jeg sådan lige kunne finde ud af var at jeres server stod på "uk2net.com" hvilket mig bekendt er et Engelsk hosting selvskab, og det lugter endnu mere at i blot har leaset en server og sat den op med nogle kontrolpaneler og en fancy hjemmeside?

Noget af det vigtigste for mig når jeg vælger en leverandør, og det er ligemeget om det er hosting eller rengøring, er om de personer jeg taler med til den indledende samtale ved hvad de snakker om. Her foregår den indledende samtale med en hjemmeside, en visuelt pæn hjemmeside, men jeg mangler information....og hvis nu jeg har taget fejl og dokumentationen faktisk er der men jeg blot ikke kan finde den, så kan du jo skrive det på som dårlig navigation istedet :)

pøj pøj med det :) 

Fra Herning
Tilmeldt 4. Feb 08
Skrevet kl. 14:45

Hej Martin.

Ja vi skal da have styr på vores firma hjemmeside inden vi begynder og sælge reseller løsninger MEN vi kommer op indenfor 1 uge og det vil sige vi godt kan forhandle med de firmaer som har interesse i og lave en aftale.

vi har skam nogle servere men igen kommer det op indenfor 1 uge desværre har jeg lejet en langsom/doven programmør til projektet og det samme med man ingen endelse har på domænerne.

Og ja igen nej vi har ingen info på siden endnu omk os & vores cvr nr. Men dette komme osse.

Vi ønsker bare og komme i kontakt men nogle eventuelle kunder som kunne have interesse i og indgå en lille aliance.

Fra Herning
Tilmeldt 4. Feb 08
Skrevet kl. 14:59

Hej Mikkel.

Som jeg skrev til Martin skriver jeg også til dig. Alt dokumentation osv osv kommer idenfor 1 uges tid da jeg desværre har valgt en programmør der ikke er for god. Vi har skam ikke leaset en server og ved entelig ikke hvor du har fundet frem til uk2.net har faktisk aldrig hørt om dem. Men tror det er min programmørs test server (tror jeg).

Kan skam godt forstå du forventer en hjemmeside med info m.m. havede skam også håbet det var her alllerede nu men som jeg sagde er min programmør ikke den hurtigste.

Du siger det er en visuelt pæn hjemmeside (Not) Igen vil der også komme nyt design indenfor 1 uges tid.

Og nej der er ingen info endnu men bare rolig det kommer.

Men du siger når du skal vælge leverandør (Så vidt jeg ved Mikkel så tilbyder du selv hosting :)   )  

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)