I den forbindelse er shoppen opsat på et shopify system og vi er nu der hvor vi skal have sat et økonomisystem eller have en bogholder på til at holde styr på økonomien. Er der nogen der har erfaringen med den slags og som kan anbefale et system eller hvad man kan gøre som helt nyopstartet og inden der for alvor er kommet stor økonomi i sådan en webshop?
Håber der er andre ligesindet herinde som kan hjælpe med et par gode råd... også bare generelt - skyd endelig løs med webshop erfaring ;)
Hej. Lækkert navn :-D. Jeg håber, at det ikke mudrer, men du kan få en liste over regnskabsprogrammerne her: www.regnskabsguiden.dk. Mange af dem har integration til shopify. Det er lidt svært at komme "med et par gode råd..generelt" - her må du nok være mere specifik. God vind!
Dinero er et godt bud, som er super nem og overskuelig. I kan benytte gratis versionen, hvor der er lidt mere manuelt arbejde, eller betale for en opgradering til pro hvor det hele er integreret med Shopify.
Hvis I får brug for en bogholder eller rådgivning omkring opstart og økonomi, så er I meget velkommen til at kontakte mig. Det er nemlig det jeg laver til daglig ;-)
Hej, Saldi er også et godt bud, der kan du også benytte gratis regnskab, og det har vidst alle de samme funktioner som det betalende(som iøvrigt er ret billigt), dog med lidt færre posteringer til rådighed. :)