Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefalinger til hvordan man bedst får fat i kunder til facility services/management (vagt, rengøring, vinduespolering, m.v.)?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Jul 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej forum.

Ny bruger her.

Jeg er ved at hjælpe en lille, men solid virksomhed med at vækste. De gør sig i vagttjeneste, rengøring (inkl. specialrengøring af produktionsfaciliteter), vedligehold af grønne arealer, vinduespolering, m.v. 

De har p.t. én stor kunde som de har haft i over 10 år og har tilegnet sig megen erfaring via den kunde. De overvejer nu at ekspandere og finde andre mellemstore/store kunder (f.eks. store kontorer og/eller produktions- og ingeniørvirksomheder). De har baglandet i orden i forhold til tilførsel af mandskab og know how, men er i tvivl omkring den bedste kommercielle tilgang.

Jeg har selv salgs- og markedsføringserfaring (inkl. SEM/SEO), men har ikke meget indsigt i det segment de er i. Det lader til at der er nogle store spiller og ellers er det ret fragmenteret med små virksomheder der især gør sig i rengøring, men ikke som totalleverandør som de store som f.eks. ISS.

Søger lidt indspark i forhold til den bedste tilgang for at få leads og ultimativt kunder. Er kunder i dette segment, efter jeres erfaring, mest til direkte kanvas eller er der andre snedige metoder der har større sandsynlighed for succes? Jeg tænker en kombination af kanvas, SEM og LinkedIn tiltag. Men forestiller mig at potentielle kunder bliver bombarderet med tilbud og dermed er meget svære at nå eller trænge igennem til?

Hvad tænker i?

Alle indspark er velkomne og på forhånd tak.

Christian

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Oct 13
Indlæg ialt: 162
Fra  LTZE Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

BNI Danmark er et ret godt erhvervsnetværk til at finde leads til den slags. Men det er dyrt i tidsforbrug, hvis man virkelig skal have noget ud af det.

Som erhvervsnetværker er der meget BNI ikke kan, men det kan være et meget effektivt forum til at få leads.

Dbh
Rasmus

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)