Det ser ikke ud til at svaret på mine udfordringer med Outlook findes her på Amino.dk :o)
MEN…. er der nogen der kan foreslå hvor jeg så kan søge svar? Jeg har prøvet at google det, men det giver ikke meget hjælp…
Alternativet er selvfølgelig at vi har en masse word-dokumenter hvor vi så copy / paste – eller blot lever med en meeeget lang signaturliste, men det er bare ikke optimalt noget af det…
Hej jeg tro du skal komme med et eks så man beder kan forstå dig.. for mig giver det ikke mening det du siger..
He he ja det er selvfølgelig super svært at hjælpe hvis det ikke giver mening......... :o)
I Outlook er der mulighed for at oprette en række signaturer. Denne funktion bruger jeg til at oprette en række standard svar på diverse kunde-henvendelser, så jeg ikke skal skrive den samme mail 100 gange....
Nu har jeg webshops i både DK, SE og NO, og jeg vil gerne have mulighed for at gruppere mine beskeder / signaturer. Så i stedet for at der er 1 lang række (som hurtigt bliver uoverskueligt hvis jeg skal have den samme mail bare oversat til SE, NO etc.) så vil jeg have undermenuer. På samme måde som man kender fra mange webshops
I stedet for at benytte Outlook signatur til noget, de ikke er beregnet til - altså som standardskabeloner til besvarelse, bør du overveje at bruge Outlook-skabeloner.
Når du vil besvare en mail og benytte en skabelon, skal du først vælge "Besvar", hvorefter du kan klikke på "Vis Skabeloner"
Når du har oprettet skabeloner, kommer der et sidepanel frem i højre side, hvor du kan vælge mellem dine skabeloner.
Du kan stadig vælge frit mellem dine forskellige forretningers signaturer som supplement.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
I forlængelse af Johns svar, er jeg også fan af ikke at bruge Outlook til noget det ikke er beregnet til. Jeg synes du skulle prøve at se på nogle "ticket" systemer som er beregnet til den slags support, f.eks. https://www.zendesk.com/
Der findes mange af dem, og nogle er billige mens nogle er dyre. Mange af dem har dog en gratis prøvetid, så du kan teste det lidt af.
Har du i øvrigt en FAQ/support på siden? Måske du kunne lave en underside med standardsvarene, som er nemt at søge/navigere i. Så kan det være du slipper for lidt af spørgsmålene.
Mvh Dennis S. L. Jørgensen - Lead Specialist, SEO hos S360 - samt passioneret bruger af online marketing, sociale medier, WordPress og musik.