Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgeord sender mig direkte på side 1 på Google > Desværre til en af mine andre hjemmesider

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 22. Jan 17
Indlæg ialt: 11
Fra  KS-Online Marketing Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej på Amino.

Jeg håber I kan hjælpe mig med at "knuse" denne. Jeg har søgt på mit navn og skrevet marketing bagefter dette. Så lander jeg nok så fint på side 1 på Google og møder glædeligt dette: OM KS Online Marketing - Kristina Sindberg - udfordringen er at jeg kommer ind på en anden af mine hjemmesider (som jeg rent faktisk pt ikke bruger til noget, men har en ide´ til på et tidspunkt, som skal udføres. OG... at der står the page cannot be found.

Hvordan får jeg link til min ikke brugte hjemmeside til at hoppe over på den rigtige ? alternativt hvad skal jeg slette. Der ligger ikke nogen side på den "ikke brugte hjemmeside" med disse informationer omkring "OM KS...".

Link her: OM KS Online Marketing - Kristina Sindberg og søgeord er kristina sindberg marketing

Håber I kan hjælpe.

De bedste hilsner fra

Kristina

Fra Odense
Tilmeldt 22. Jan 17
Indlæg ialt: 11
Fra  KS-Online Marketing Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige lidt mere info. I starten overvejede jeg at lægge min marketing på den hjemmeside, som der så fint dukker op på Google. Jeg gjorde herefter det indlæg som burde poppe op ve klik på linket privat. Dette har jeg nu rettet til offentligt og tilføjet link til den rigtige side i dag, samt lagt en kategori i toppen af den "ikke brugte" hjemmeside. - alt dette har ikke flyttet noget som helst og jeg er egentlig helst fri for at det ligger på den "ikke brugte" hjemmeside. 

Såvidt jeg husker har jeg kopieret indholdet i posten til den ny hjemmeside, som jeg efterfølgende lavede - Kan det være årsagen eller ?? Jeg er bare så træt af det, da jeg knokler for at lande på side 1 på Google med ja :)) den rigtige hjemmeside med marketing.

Bare lige lidt ekstra info.

DBH

Kristina

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis du har flyttet indholdet fra en side til en anden, så skal du lave en 301 redirect for at Google, og vi andre, kan finde ud af at du har flyttet det.
Den side vi lander på nu er en 404-side, dvs. en fejlside på din hjemmeside.

301 redirects laves forskelligt alt efter hvilket system du anvender, du kan læse mere om det på disse sider:
https://www.connect-media.dk/seo-guide/301-redirect/
https://www.henrik-bondtofte.dk/ordbog/301-redirect/
http://www.seotips.dk/seo-301-redirect-hvad-er-det-hvordan-goer-man/

/Brian

Fra Odense
Tilmeldt 22. Jan 17
Indlæg ialt: 11
Fra  KS-Online Marketing Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian.

Jeg prøver lige at kigge på hvad der står via de link du har sendt mig. Jeg bruger WordPress hjemmesider.

Knokler lige på og håber jeg kan få tilrettet så læserne finder mig det rigtige sted. Du store hvor er der meget at holde styr på med nystartet firma og så disse "pop Ups" af drillerier oveni :))

Mange hilsner fra Kristina

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)