Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fastansat i remote stilling

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Aug 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino

Jeg har været freelance/konsulent i en årrække med stor succes (software udvikling) og er nu ved at få mit drømmejob som udvikler for en super fed virksomhed. God løn, gode vilkår og 100% remote arbejde.

Jeg har arbejdet remote før i længere perioder, og ved at jeg ikke skal sidde hjemme i stuen alene og arbejde. Jeg skal ind i et kontorfællesskab, i hvert fald i dele af året.

Problemet er så med udgifterne til kontor/hardware mv., når jeg nu ikke længere kan trække det fra.

Min kommende arbejdsgiver kommer ikke til at betale det. Min løn er også høj nok til at jeg sagtens ville kunne dække det selv.

Men er det muligt på nogen måde at trække disse udgifter fra?

Den eneste lovlige måde jeg selv kan se er, at jeg laver lidt freelance arbejde ved siden af i mit firma. Eller hvad?
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved at lave lidt freelance ved siden af vil % sasten alt andet lig jo blive mindre men du kan bruge ligningsmæssige fradrag og afskrive udstyret over år i % i forhold til privat og firma brug

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Vejle
Tilmeldt 3. Nov 05
Indlæg ialt: 78
Fra  WEST SOFT DEVELOPMENT Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med bare at spørge din nye arbejdsgiver om du må det ned i løn som lokalet koster og så lade dem betale?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)