Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fattig kvinde vil starte en kyllingefarm i Tanzania og søger lidt hjælp her i Danmark.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Sødring / Udbyhøj
Tilmeldt 30. Oct 07
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus01

Jeg forstå din bekymring over jeg ikke selv betaler til hende, det har jeg også gjort da hun fik stjålet hendes eneste kommunikations middel nemlig en ny iphone.

Jeg har ikke penge i overskud da jeg er førtidspensionist med store hjerte problemer med store medicin udgifter til følge og den medicin samt husleje er nok lige det vigtigste for mig lige pt. men jo jeg vil selvfølgelig også give penge til til hende og betale overførsels gebyret, men 2000 - 2500 kan jeg ikke skaffe,,,, desværre ellers havde jeg ikke sat dette opslag på her..  Men jo jeg forstår dit spørgsmål og tak for spørgsmålet,, ellers noget så skriv endelig jeg håber jeg kan svare.

Mvh. Jan Sørensen

PS tak for dit beløb Lone V. det vil blive modtaget med kyshånd af Doris. 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jan Sørensen:
hun fik stjålet hendes eneste kommunikations middel nemlig en ny iphone.

Undskyld mig men hvis man har råd til en ny Iphone Tanzania så er man altså ikke i nød.  Dit opslag lyder altså meget lidt troværdigt, forstår slet ikke hvad dit opslag skal på et ivæksætter site!

Fra Sødring / Udbyhøj
Tilmeldt 30. Oct 07
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn rolig nu..

Hun fik stjålet sin mobiltelefon og jeg sendte 500 kr. så hun kunne købe en iphone. Undskyld alt skal forklares så pilletesse agtig . Og dengang for 3 år siden hun købte den havde hun arbejde og fik løn, men hun arbejder ikke mere for det nye arbejde betaler ikke løn til hende så derfor stoppede hun.

Mvh. Jan S.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)