Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Woocommerce produkt filtre på shop siden

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Oct 12
Indlæg ialt: 141
Fra  Badass Wheels Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

For at gøre en lang historie kort så sidder jeg og døjer lidt med at få produktfiltre til at være synlige når folk fra mobilen besøger www.ladies-fashion.dk 
Problemet er at fra mobilen er hele den venstre sidebar med alle filtrene skjult, så mine kunder kan ikke på nogen måde sortere i produkterne de får vist, hvilket gør siden ekstremt uoverskuelig.

Løsningen er på en eller anden måde at få de nøjagtigt samme widgets jeg bruger i min sidebar over på min "shop" side så det bliver set ens fra alle skærme. Men jeg har ikke kunne finde nogen former for shortcode plugins der kan levere de standard woocommerce widgets i shortcode form.

Her er et billede af hvordan min sidebar ser ud

Nogen der har svaret på hvordan jeg får de produktfiltre fra min widget sidebar over på "shop" siden?

Fra Randers
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 117
Fra  webnoerd.dk WEBNØRDERNE Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark

Det vil højst sandsynligt kræve en justering af dit temas (som bedst gøres med et child-theme) page template. Så med andre ord så vil der skulle en smugle egen kode og styling til for at fikse det, så desværre næppe noget du umiddelbart kan fikse fra din admin. Men det er ganske muligt med lidt egen kode.

Hvis du har behov for yderligere hjælp til udfordringen er du meget velkommen til at enten sende mig en mail eller en PB :)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)