Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til check

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra odense
Tilmeldt 4. May 14
Indlæg ialt: 28
Fra  Diluc Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en underlevandør, som jeg mistænker for, at udbetale løn uden uden at betale skat.

De står i cvr registret intet om ansatte. I regnskabet giver personale omkostningerne præcis 271000 kr ? Er det ikke rimelig svært at ramme et præcis afrundet tal ?

Hvordan checker jeg det ? Vil helst ikke i problemer.

Mvh

www.diluc.dk  tømmer dødsboer på Jylland og Fyn. Vi tømmer huse, lejligheder Ring for gratis vurderings besøg

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan altid anmelde nogen til skat - anonymt er der vist sat stop for - det mener vores regering vist at have besluttet ikke skal kunne gøres - men i sig selv er det vil ikke svært at løn kan være afrundet og årsrapporter er jo netop afrundede tal

Du kan ikke gøre andet end at anmelde til skat og du vil generelt så stå som anmelder. Vores regering ønskede ikke anonym anmeldelse - måske fordi det gav omkostninger til falske anmeldelser .- men jeg tror - mest fordi de desværre ikke tager skattesnyd alvorligt. Det er samme årsag til at de ikke vil lade skat kontrollere sort arbejde hos private. Det er vanskeligt ikke at se det som, at vor regering lægger langt mere vægt på fortrolighed og privatliv end på korrekt skatteangivelse
Brian Mikkelsen som var fin på mange områder - var fortaler for de ting der gør, at skattes er lettet - og samme er jo hele området om skattekontrol og snyd med udbytteskat osv  -  Det hænger på mange partier - men dem vi har i spidsen idag - har størst ansvar - no doubt

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra odense
Tilmeldt 4. May 14
Indlæg ialt: 28
Fra  Diluc Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret

www.diluc.dk  tømmer dødsboer på Jylland og Fyn. Vi tømmer huse, lejligheder Ring for gratis vurderings besøg

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske bruger din underleverandør selv underleverandører (herunder freelancers).

Fra odense
Tilmeldt 4. May 14
Indlæg ialt: 28
Fra  Diluc Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det ved jeg, at de ikke gør-tak for inputte

Mvh

www.diluc.dk  tømmer dødsboer på Jylland og Fyn. Vi tømmer huse, lejligheder Ring for gratis vurderings besøg

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vanskeligt at sidde her på sidelinjen, når vi ikke ved så meget, men man skal passe på med at anmelde alt og alle for hypoteser.

Jeg har ingen viden om forholdet mellem antallet af medarbejdere i CVR og af indberetninger til Skattestyrelsen (eller hvad de hedder for tiden).

Omvendt er det en ærlig sag, at man gerne vil have styr på tingene - og du er jo kunden.

Du kan vel give udtryk for din undren over for din underleverandør. Det er ikke unormalt, at man spørger ind til den slags. Måske får du en god forklaring, og så skal du ikke tænke mere på det.

Jeg har da haft leverandører, som har spurgt ind til noget, og så har jeg bare svaret, hvorpå den sag var ude af verden.

Fra Birkerød
Tilmeldt 29. Apr 11
Indlæg ialt: 1202
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Statsautoriseret revisor - København

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)