Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

prototype og evt. produktion af mekanisk/elektronisk dims.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Feb 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 01:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino-brugere. Jeg har en lille ting på tegnebrættet. Da jeg hverken er ingenør eller elektrikker, og gerne vil have bygget en prototype med henblik på produktion, ville jeg høre om der er nogen der kan hjælpe. Idéen, som I ser på tegningen, er ikke tilegnet det opstillede formål men for at beskytte idéen lidt har jeg valgt at tegne den således:

tastatur

Beskrivelse: et tastatur med et stativ.På stativet er påsat fem slags kunstige fingre. disse har en form for motor som gør at de trykker på knapperne når man trykker på 1-2-3-4-5-knapperne ovenfor. Formålet og detaljerne vil jeg som sagt ikke ud med men kan du hjælpe mig med udførelsen, så skriv endeligt!

På forhånd tak!

Martin 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 03:22

Hvilke materialer skal du have den bygget i?

Tilmeldt 15. Feb 08
Skrevet kl. 09:44

tja...jeg tror så meget platstik som muligt. måske gummi på de kunstige fingre...

Tilmeldt 6. Jan 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:17

I stedet for at bruge tid/penge på din maskemekaniske-ting....har du overvejet at programere dig ud af de taste-tryk, du vil have dine gummifingre til at udføre? 

Tilmeldt 15. Feb 08
Skrevet kl. 11:56

ja jeg har overvejet det. Problemet er at det ikke drejer sig om et tastatur men et andet element som kan variere i type fra producent til producent. Men at programmere, hvis det kan lade sig gøre, er helt klart at foretrække...
Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 18:20

Hej Willjax,

Jeg skulle mene at jeg kunne hjælpe med at bygge den "tingest" som du efterspørger, men som de andre siger så skulle du måske nok prøve at programmere dig ud af sagen først.

Kan du ikke komme med bare en lille smule mere info da jeg har lidt svært ved præcist at forestille mig hvad det er for en maskine du ønsker og måske hvorfor du ikke i første omgang havde overvejet at programmere dig ud af problemet.'

mvh

Lars Nielsen 

Tilmeldt 15. Feb 08
Skrevet kl. 21:42

Hej Lars.

Jeg har skrevet en privat besked til dig med detaljer.

hilsen

Martin 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)