Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner/Sparringspartner søges til online baseret webshop m. fokus på niche vine

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 24. May 10
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude, 

Jeg er i skrivende stund, så småt begyndt planlægnings/opstartsfasen af en online baseret webshop (Selvsigende), med fokus på import og salg af niche vine og spiritus, som i mindre grad/slet ikke eksisterer på det danske marked nuværende. 

Efter flere års erfaring i hotel- og restaurationsbranchen, deriblandt som fagudlært tjener, og en kæmpe interesse i vinens og gastronomiens verden, vil jeg søge nye græsgange, da jeg desværre af fysiske årsager, bliver nødt til at finde et nyt erhverv indenfor en relativt nær fremtid. Dog kunne jeg ikke se mig selv forlade denne unikke branche og verden, og herfor vil jeg fokusere på dette. 

Jeg søger herfor en samarbejdspartner og/eller en sparringspartner, som gerne har relevant erfaring og interesse indenfor netop dette, som ville kunne være med til at videreudvikle en forretningsplan, og være med til at realisere en livslang drøm. 

Herudover, så er alle inputs velkommende, ligeledes spørgsmål, og forslag til et navn til virksomheden. 

Med venlig hilsen
Rasmus

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Rasmus nu er jeg godt nok Alkohol intolerant men jeg har da nogle gode forslag til navne:

Smart-wine.dk

Tasty-wine.dk

Vingodt.dk

Druen.dk (er sq nok ikke ledig)

Grapegood.dk

Lad os høre hvordan det går om noget tid.

Jeg vender tilbage til dig imorgen når jeg har fået sovet og fundet på flere navne.
Medmindre du gerne vil benytte et af de navne jeg allerede har listet

Tilmeldt 10. Jan 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus.

Jeg har forsøgt at sende dig en personlig besked, men det tillader din profil desværre ikke.
Så slå venligst dette til.

Mvh. Bruno

Fra Horsens
Tilmeldt 24. May 10
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det får jeg lige gjort :)

Fra Horsens
Tilmeldt 24. May 10
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for alle dine fine inputs, og hører gerne flere forslag! :) 

Og skal gerne give feedback senere! 

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 02:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Finewine.dk

Nicewine.dk

Nichevine.dk

Fra Padborg
Tilmeldt 27. May 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Vi importerer økologisk vin fra Languedoc-området. Måske kan vi lave et samarbejde?

Mvh, Rhea

Fra Horsens
Tilmeldt 24. May 10
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rhea, 
Det lyder super spændende :) 

Jeg synes bestemt at vi bør have en dialog, og se om vi ikke kan finde på en god løsning! 
Du skal være mere end velkommen til at kontakte mig på PM herinde, så kan vi lige tale nærmere der. 


Mvh
Rasmus

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)