Din interne linkstruktur bør linke hen mod den eller de sider der er vigtigst. Ofte giver det mening at lave sider med mere longtail SEO som linker op mod en vigtig side med et søgeord der har høj konkurrence, så man lader relaterede emner sende værdi op til den side. Så vidt jeg kan se ud af din beskrivelse linker du kun på tværs, så hvis du har en side med fokus på et mere overordnet søgeord (eksempelvis "Legetøj"), så ville jeg lade siderne linke op til den med en naturlig mængde ankertekster.
Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk
Jeg syntes det er lidt uoverskueligt den måde du har sat det op på her.. har du et link evt?
Jeg har arbejdet en del med linkstruktur på https://roba.dk - her kan du ofte se produkterne pege til en brand side samt en underside af det brand. Jeg håber lidt det giver mening og kan bruges til inspiration.
Jeg tror strukturen er fin nok, min største "bekymring" vil være double content, da det ser ud til at du har det samme indhold bare med en anden lokal placering. Vær opmærksom at bruge nye formuleringer hver gang.