Min side bliver ikke crawlet af Google
Fra Fredericia
Tilmeldt 28. May 10
Anja
Skrevet
09-08-2018 kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej.
Jeg har for flere dage siden skrevet ny tekst på min forside URL : https://www.petitflora.dk/
Men når jeg googler Petitflora.dk, er den nye tekst ikke kommet med. Crawler Google ikke hver dag?
Jeg kan se i Google search control at jeg har nogle fejl, men skulle det nye jeg laver på min side ikke komme frem alligevel?
På forhånd tak.
Venlig Hilsen Anja
Svar
Fra Hinnerup
Tilmeldt 29. Jan 09
Google crawler hver dag, men om crawleren kommer forbi din webshop hver dag, er ikke garanteret. Ifølge Googles cached version af din webshop blev den besøgt tidligere i eftermiddag.
Svar
Fra Fredericia
Tilmeldt 28. May 10
Anja
Skrevet
09-08-2018 kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Tak for svar John. Det har jeg set, det var også derfor jeg tænkte det var underligt at den nye tekst ikke kommer frem.
Vh Anja
Svar
Fra København
Tilmeldt 6. May 09
Undersøg om der er sat noindex på nogle sider ved en fejl.
Du har desuden mulighed for at anmode Google om at crawle din side på ny via funktionen 'Googlebot-simulator' i Google Search Console .
Svar
Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk
Fra Hinnerup
Tilmeldt 29. Jan 09
Jeg har for flere dage siden skrevet ny tekst på min forside
Den nye tekst, er det i form af ny title eller meta description ? Google vælger i stigende grad selv, hvordan de to skal vises i søgeresultaterne.
Svar
Tilmeldt 6. Nov 17
Mener du teksten i meta description? Denne kan Google godt finde på selv at vælge for dig, hvis den er for kort eller for lang - eller hvis de vurderer, at de selv kan lave en bedre :)
Svar