Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vikarbureau

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Aug 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino.
Jeg har opstartet et vikarbureau, som udlejer håndværkere.
Jeg har en del dansk uddannede vvser og elektrikere, som jeg gerne vil udleje.
Jeg har fået aftalt med et firma, men hvordan gøre man med faktureren og løn osv? Jeg har ingen anelse. En der kan hjælpe mig? Vil være det bedste skridt i mit liv :-).

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 07:59

Hej DY26,

Du skal straks tage fat i et bogføringsbureau eller revisor, som kan hjælpe dig her.

Du må ikke under nogen omstændigheder påbegynde arbejdskraftudleje uden at du har styr på basale ting, såsom fakturering, skatte- og momsregler på området, samt forsikringer for ALLE dine ansatte og endelig økonomien.

Jeg kender både revisorer, advokater, bogholderiservices og forsikringsfolk, der kan hjælpe dig videre. Du skal regne med at for at få styr på alle disse ting, så vil det have en omkostning på ikke under 25.000,- det næste kvartal og for hele året måske 50-60.000,- Har du ikke de 25k for at få styr på dette, så vil det være nærmest strafbart at påbegynde udleje af folk, da du ikke vil have styr på det lovpligtige.

Tilmeldt 22. Apr 18
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 09:51

I forhold til vikarer, eksistere der også nogle regler i.f.t at de eksempelvis ikke må ansættes af det firma som har "lejet" dem og sådan nogle ting. Det er yderst vigtigt at du for noget hjælp til de regler !

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)