Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GLS eller Postnord til forseendelse?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Sep 17
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Jeg står og skal til at åbne en webshop og søger derfor råd til hvilken forseendelses løsning jeg skal vælge, også ift emballage m.m.. Personligt har jeg bedst erfaring med GLS, og læse det også dækker med forsikring på de afsendte varer. De fleste af de varer jeg kommer til at sende er mellem 250x250x250 til 275x500x80. Og maks 5kg i vægt. Hvad vil i anbefale og hvorfor? :) 

P.s. hvor er bedst at købe emballage osv?

tak på forhånd!

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Prøv at kigge på Pakkelabels.dk

https://itwebsite.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 28. May 14
Indlæg ialt: 242
Fra  VKMmedia Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken platform er din webshop bygget i?

 

Fra Skovlunde
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du benytter Pakkelabels.dk kan du via din webshop tilbyde dine kunder flere forskellige fragtløsninger (til priser du selv definerer). Så har dine kunder mulighed for at vælge det de selv foretrækker, hvad enten det er Postnord, GLS, DAO eller noget andet.

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Tilmeldt 7. Apr 17
Indlæg ialt: 23
Fra  Smartsend.dk Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebe

Fragtfirmaerne har forskellige krav til embalalge, størrelser og sådan noget. PostNord har flest udleveringssteder i Danmark og modtager fx også forsendelsesposer, hvor GLS har krav om minimum 5 sider på kassen (trekantede kasser).

Du skal derfor udover at gøre dig klart hvad din mest hyppige forsendelsestype er også gøre dig det klart om du bare en gang i mellem skal sende en type pakke som kun det ene firma understøtter.

Fordelen ved at bruge begge fragtfirmaer er at du kan tilbyde lige præcis den leveringsform som din enkelte kunde vil have

Fordelen ved kun at vælge én af dem, er at du samler hele din forsendelsesvolume et sted og du derigennem kan forhandle bedre fragtpriser hjem.

Med Smartsend.dk kan du nemt opsætte din fragtaftale og lave en specifik beregning af fragten for hver enkelt ordre. 

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det  ser interessant ud med smartsend.dk har kigget på jeres side. Alle de ting i nævner er funktioner Weebio.dk Pakkelabels.dk integration allerede gør. Så vi vil helt sikkert holde øje med Smartsend.dk 

God vind i sejlene.

René
Weebio.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)