Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor og sparringspartner søges til genial opfindelse

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jul 17
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg prøvede at starte en debat i sidste uge vedr. et projekt som jeg ønsker hjælp til økonomisk, forretningsmæssigt og sparringsmæssigt. Jeg fik lidt konstruktive hug undervejs, så jeg prøver med en ny debat og håber jeg har sat mig bedre ind i, hvad I ønsker at vide om mig og mit produkt og hvad jeg forventer af et kommende samarbejde.

Den sparringspartner og investor jeg har brug for, skal meget gerne have erfaring med:

1. Få et produkt lanceret og evt. markedsført

2. Have kapital til, at få lanceret og markedsført produktet

3. Komme med konstruktive ideer og spørgsmål

4. Være villig til at underskrive en hemmelighedserklæring (NDA)

Om "produktet"

1. Det er en komplementær vare til husholdning og tøj (kontrolleret af Teknologisk Institut - det er IKKE opfundet)

2. Materialet som produktet skal produceres i kan være metal, plastic og træ. (prototyperne er bygget i træ)

3. Formålet med produktet er, at hjælpe mennesker i alle aldre, så man slipper for dobbeltarbejde

4. Produktet kræver ingen elektricitet eller batterier

Om mig:

1. Jeg er 41 år, udlært salgsassistent og sundhedsservicesekretær (har over 20 års erfaring inden for disse 2 brancher)

2. Bosiddende på Vestsjælland, gift, og har 3 skønne piger, den ene er pt. bosat i Tyskland

3. Bruger meget af min fritid på produktet for at optimere det, finde på andre løsninger, andre modeller, andre materialer osv. 

Er det dig der har modet på, at tage turen i rutchebanen sammen med mig? Så skriv venligst til mig på: piaweden@gmail.com

Jeg frabeder mig negative kommentarer, men ønsker hjælp fra en erfaren person, der har JA-hatten på  og som kan se muligheder fremfor begrænsninger.

De bedste hilsner

Pia Wedén

Tilmeldt 17. Feb 14
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan! Meget bedre indlæg end det andet.
Kan du muligvis beskrive produktet bedre? Eventuelt ved at sammenligne med en anden branche, hvis du er nervøs for at skrive om det i et fora.

Lidt mere beskrivelse af dig selv, ville også være en god idé.
Hvad er din rolle i virksomheden?
Hvad bidrager du specifikt med?
Hvilke relevante kvalifikationer hair du?

Men meget bedre end dit første indlæg!

Tilmeldt 6. Sep 12
Indlæg ialt: 317
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bør tale med et patentbureau, såfremt du mener at dit produkt er nyskabende i en sådan grad, at der er tale om en opfindelse. Jeg vil i så fald patentbureauet rådgiver dig til en mulig patentering ansøge patent, førend jeg forsøger øvrige samarbejdspartnere.

En NDA er meget svær at gøre skudsikker.

Desuden vil et patent skabe en værdi for dit produkt, som giver dig langt bedre kort på hånden ifm. investering.

Held og lykke

Fra Hillerød
Tilmeldt 12. Aug 16
Indlæg ialt: 75
Fra  MPD v/Jens Petersen Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pia. Jeg har hele pakken. Kontakt mig på følgende nr. 51424173 - jens@mediedk.dk

Tilmeldt 10. Jul 17
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar Mikkel 👍

Tilmeldt 10. Jul 17
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svar 👍

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)