Nu gælder det så om at få lavet noget søgemaskineoptimering, så du også bliver vist på Google når brugerne søger på de rigtige søgeord. God vind og god arbejdslyst.
Du kommer ikke op som den første når man søger på "wadestation" fordi din hjemmeside ikke har nogen autoritet hos Google. Den bedste og hurtigste måde at komme højere op på Google, er at få nogle backlinks fra hjemmesider der handler om wadestation, og at få noget mere tekst på jeres egen hjemmeside der handler om wadestation.
Lav f.eks. et link fra jeres YouTube video til hjemmesiden:
Kan se at i kun rigtig har linket til soundcloud - sådan burde linket til jeres egen hjemmeside også se ud.
Hvis du selv vil forsøge at få jer op på søgemaskinerne, så vil jeg foreslå at læse en masse artikler og info omkring søgemaskineoptimering.
Det er f.eks. ikke sikkert at der er mange der søger på "wadestation" og i så fald kan det jo ikke betale sig at ligge højt på Google på det søgeord. Det kunne i stedet være i skulle forsøge at ligge højere på "tilbehør til waders".
Hvis du beslutter at du ikke vil bruge tid og energi på at sætte dig ind i søgemaskineoptimering, vil jeg enten foreslå at købe dig til det, eller bruge penge på AdWords.
Mvh. Anders Jytzler
PS. jeg vil også anbefale at lave linket her i dit topic om til at være klikbart.