Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger kassesystem til herretøjsbutik

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 7. Aug 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej
Jeg søger anbefalinger til et professionelt kassesystem som indholder POS systemet og taler sammen med e-conomic og MobilePay.
Jeg har en mindre herretøjsbutik på Østerbro, og skal bruge et nyt opdateret system da det gamle som jeg overtog for 5 år siden, ikke passer ind længere, da jeg er i gang med en større renovering af forretningen.

Jeg ønsker derfor også et nyt kasseapparat som afspejler en flot og moderne forretning, da det gamle system heller ikke lever helt op til detail branchen i dag, efter mine ønsker og behov.

Hvis der er nogen som er i branchen, og har et kassesystem som i kan anbefale med overstående funktioner, må i meget gerne skrive til mig.
Ind til videre er jeg blevet anbefalet, EBM af smykkeforretningen som lægger ved siden af min butik, hun benytter sig af følgende kassesystem POS system som har alle de funktioner som jeg har brug for, men er som nævnt meget åben for, at høre om andre muligheder og anbefalinger heraf.

På forshånd tusind tak


Mvh.
Peter

Fra Horsens
Tilmeldt 28. May 14
Indlæg ialt: 242
Fra  VKMmedia Skrevet kl. 07:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du også en webshop? Jeg har et POS system som kan bruges sammen med en Magento webshop. Så hvis der kommer en bestilling i butikken bliver det også registeret i webshoppen og omvendt. Du kan bruge det sammen med en computer og/eller Ipad

Desuden kan jeg tilbyde en integration til Economic. Skriv en PM til mig, hvis det er noget der lyder spændende

 

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 14. Aug 18
Indlæg ialt: 2
Fra  Ajour Nordic Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Peter,

Det vil jeg meget gerne give et bud på!
Ajour kan de ting du nævner og mere til. Du er meget velkommen til at besøge vores hjemmeside www.ajour.dk hvor du kan finde en masse information.

Du er meget velkommen til skrive direkte til mig eller ring ind til os, så finder vi tid til at gennemgå systemet sammen.

Jeg håber at høre tilbage fra dig

Med bedste hilsen
Jaroslav
Tilmeldt 28. Dec 14
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vil i hvert fald bare lige råde dig til, at holde dig langt væk fra wallmob pos.

Selvom det på overfladen virker til at være totalt lækkert, så er det hele tiden spækket med småfejl, underlige og halve løsninger.

De har elendig kundeservice, hvis de overhovedet svarer dig, så kan du være sikker på de ikke gør noget ved problemerne.

Bare lige så du ikke laver samme fodfejl som mig ;)


Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Friis91:
Vil i hvert fald bare lige råde dig til, at holde dig langt væk fra wallmob pos.

Selvom det på overfladen virker til at være totalt lækkert, så er det hele tiden spækket med småfejl, underlige og halve løsninger.

De har elendig kundeservice, hvis de overhovedet svarer dig, så kan du være sikker på de ikke gør noget ved problemerne.

Bare lige så du ikke laver samme fodfejl som mig ;)

Kan vi hjælpe dig væk og videre til et bedre system som er gennemtest? Har du behov for integration ? 

Fra Skovlunde
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender mange der er tilfredse med iZettle.

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Fra Århus
Tilmeldt 29. Jan 07
Indlæg ialt: 46
Fra  iPos // Detailkompagniet // iConomy Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Du er velkommen til at se på www.ipos.dk 90% af vores kunder er i modebranchen og derfor et godt match til din butik.

Det virker både på iPad, Mac og windows og vi har integrationer til de fleste webshops og økonomi systemer.

Systemet er gennemtestet og opbygget i samarbejde med førende modebutikker og brands.

Venlig hilsen 

Anders

Tilmeldt 22. Aug 18
Indlæg ialt: 1
Fra  Til Frisøren Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg ved, at PensoPay er kendt for at være gode til webshops. Mon ikke du kan finde en betalingsløsning, der kan hjælpe der - husker de er gode med MobilePay og ApplePay :)

Tilmeldt 13. Mar 13
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

Vores system kunne sagtens være et match til din butik!

Du skal sikkert kunne printe labels til tøjet, styre varianter (størrelser og farver), holde øje med lageret osv? Systemet kan benyttes på PC, Mac, alle former for tablets - og du kan sagtens få det med touch skærm. Og har du selv en PC eller Mac i butikken, så kan det sagtens køre på den.

Du kan se mere på: https://bizsys.dk/kassesystem/butik/

Tag gerne fat i mig på sme@bizsys.dk eller ring på 82304440.

/Søren

www.bizsys.dk - økonomisystemer, kassesystemer, indløsningsaftale, BRIK systemer

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)