Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har million $ idéen til en hjemmeside

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Aug 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en idé om en hjemmeside lignende Trivago og Momondo bare ikke med hoteller men noget ingen har tænkt på og der er stort marked for. Jeg søger derfor investorer til at få det hele på benene og vi kan altid forhandle om investoren skal have % når siden kører. Planen er at det dækker hele verden.

Tilmeldt 8. Sep 17
Indlæg ialt: 104
Fra  Social Trading Skrevet kl. 13:54

lidt mere information kunne være rart :)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:56

Start med at lave en lille løsning du kan teste på et mindre marked. Den kan du så også fremvise for investorer.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 2. May 16
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 14:40

Held og lykke. XD

Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:54

Det lyder som om du mener din idé kan starte et helt nyt marked. Det tager lang tid at vinde kunder til et nyt marked - store spillere i etablerede markeder driver traffik til hele markedet, som mindre virksomheder har muligheder for at konvertere. Så min anbefaling er at starte som en lille virksomhed og være hvor kunderne er - din forretning kan ikke baseres på et nyt marked, kun på en USP  eller ny teknologi/produkt der passer til din målgruppe og være et sted hvor din målgruppe er. Husk, din virksomhedsidé skal kunne være offentlig tilgængelig - og alle kan stjæle ideen. Virksomheder beskytter deres produkter/services ved intellectual property eller know-how  i  stedet, hvilket holder virksomheden kørende. 

Prøv denne her: https://parverly.dk/ideas-community/idea-analyzer-free/ 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)