Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pakkelabels

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 5. Feb 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Hvor køber i jeres pakkelabels til webshop ? Jeg har valgt pakkelabels.dk, men synes det er lidt dyrt :-(

Sender med GLS og DAO.

Tilmeldt 18. Jun 18
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger også pakkelabels.dk til min webshop http://pureosophy.com :) Jeg synes det er det billigste sted.

Vh Lea

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi anbefaler også Pakkelabels.dk app til håndtering af fragt & forsendelse Weebio.

Da man kan bruge sine egne aftale med dem. 

Vh. René
Weebio.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Pakkelabels.dk er den billigste medmindre du sender så meget at det kan betale sig at lave aftale direkte med GLS eller DAO

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 5. Feb 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svar :-)

Tilmeldt 7. Apr 17
Indlæg ialt: 23
Fra  Smartsend.dk Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rosa

Som oftest kan det godt betale sig at have sin egen fragtaftale allerede fra den tidlige opstart. GLS har krav om minimum 300 pakker om året (svarende til mindre end én pakke om dagen).

Typisk kan det godt betale sig at samle alle pakker hos ét fragtfirma, for på den måde at få bedre mængderabatter. 
Jeg kender ikke startpriserne hos GLS og DAO, men PostNords priser starter fra 33kr også bliver det billigere derfra. 

Din egen fragtaftale gør det også muligt at bruge andre leverandører af plugins. Fx Smartsend.dk hvor du kan printe labels direkte inde fra din shop ;)

Fra Horsens
Tilmeldt 5. Feb 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders.

Har lige kigget på smartsend. Sys det er svært at gennemskue prisen på fragten ?!

Rosa

Tilmeldt 7. Apr 17
Indlæg ialt: 23
Fra  Smartsend.dk Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rosa,

Smart Send sælger ikke fragten, men laver udelukkende integrationen/pluginet/modullet til din webshop så du kan printe dine pakkelabels direkte inde fra din webshop. 

Selve fragtaftalen og den endelige fragtpris skal du lave med fx GLS som du nævner.

Fordelen for dig ved at have din fragtaftale direkte hos fragtfirmaet er, at du får al den mængderabat som du optjener via dine mange pakker, uden at skulle betale noget til en mellemmand. 

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rosa,

Det vil være billigst for dig at starte med at købe fragt gennem Pakkelabels.dk, hvis du endnu ikke har en høj forsendelsesvolumen.

På den måde kan du komme i gang med din shop, og når du får volumen, så kan du kontakte DAO365/GLS og forhandle dig til bedre fragtpriser (GLS kræver ca. 300 pakker/år og DAO365 kræver ca. 10.000 pakker/år for at kunne give individuelle priser).

Pakkelabels.dk understøtter egne fragtaftaler, så til den tid når du har fået dine egne fragtaftaler/kundenumre, så aktiverer vi dem bare på Pakkelabels.dk for dig, og du kan fortsætte med at bruge systemet med dine egne rater/priser.

Vi anbefaler i øvrigt, hvis du bruger Pakkelabels.dk, at du installere vores gratis fragtmodul, der giver dig mulighed for at tilbyde valgfrit udleveringssted til dine kunder :-).

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Fra Horsens
Tilmeldt 5. Feb 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar Nicklas.

Jeg har installeret Pakkelabels.dk og er i gang, sys bare ikke jeg sparer så meget. Men ok jeg sender ikke ret meget endnu, så må vi se, når jeg får en større volume ;-)

Jeg har sat fragten til 49kr, og nogle gange kan det da også kun liiiige dække min udgift. 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)