Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb hjemmeside i udlandet

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 1. Jan 08
Indlæg ialt: 40
Fra  Goodhouse.dk Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.
Er der nogle af jer der har erfaring med at købe en hjemmeside i udlandet?
Er der nogle steder du/i vil anbefale eller fraråde?

Vh jakob

Fra København
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 112
Fra  Diverso Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du kan godt købe en hjemmeside af udenlandske udviklere. Men med mindre du har meget erfaring med at styre offshore udviklere, så ender det i et rod, og du bliver ikke tilfreds. Prisen er måske lavere, hvis du er heldig, men resultatet bliver dårligt med mindre du er mega skarp i processen.

Køb herhjemme, vi er nogle stykker på Amino der kan den slags :)

Desuden en sjov besked der møder én på den hjemmeside du har i dit linkhttp://goodhouse.dk/ ?

Jakob

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 13
Indlæg ialt: 100
Fra  DigitalAalborg.dk Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob, 

Der findes rigtig mange dygtige udviklere som, kan hjælpe dig med at, fås tartet dit projekt op til lidt billigere penge end det ville koste i Danmark. Ydermere er fordelen ved at, bruge udenlanske udviklere også at, der kan sparres lidt mere på idéer i det man, har råd til at, prøve sig frem med lit flere ting. 

Hvis du skal bruge en udvikler der er skarp i Wordpress eller Prestashop, så sidder min tidligere chef og et hav af dygtige udviklere klar til at, hjælpe dig. Du kan kontakte dem her https://www.vsi-group.dk/.

Har du brug for hjælp eller har nogle spørgsmål, kan du også kontakte mig og så skal jeg nok hjælpe dig videre. 

Knæk og bræk!

Hjemmeside & SEO :: DigitalAalborg.dk

Fra Herler
Tilmeldt 19. Jan 18
Indlæg ialt: 86
Fra  Secomea A/S Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob,

Jeg har en bekendt i udlandet "Tyrkiet" som taler og skriver flydende dansk, og som er super skarp til sådan noget :) Kan sagtens sende hans kontaktinformationer, hvis du ønsker?

Vh,
Andreas

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)