Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ingen salg på webshop

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 669
Fra  Papan Games - Papangames.dk Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg faldt over Total price with VAT: 109.90 kr - i kurven, da jeg lige skimmede den igennem. Det virker mystisk at der lige skal stå lidt på engelsk når alt andet er dansk.

Tilmeldt 7. Mar 18
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor mange er mange besøgende?

Hvor kommer de besøgende fra?

Er de varmet op først?

Er det de rigtige besøgende? Det er meget let at tiltrække besøgende, som generelt ikke kan konverteres eller er meget svære at konvertere. 

---

De fleste nye webshop laver den fejl, at de fyrer deres første mange markedsføringskroner af på at skyde løs med spredehagl på f.eks. facebook. Det giver generelt en ekstrem lav konvertering.

Når det er et nicheprodukt, er det ekstra vigtigt at den annoncering i laver er optimeret hele vejen rundt. Jo færre produkter i shoppen, jo mere skal de besøgende være varmet op til jeres nicheprodukt, inden de lander på jeres hjemmeside

Da det er et produkt til højere pris end de fleste nok betaler i dag, skal folk have lidt tid til at tygge på det. Det vil sige at det for jer er ekstra vigtigt at benytte retargeting annoncering. Den type annoncer er jeg ikke blevet overfaldet af, efter jeg har besøgt jeres hjemmeside. Her kan en mere aktiv indsats for at få folk til at tilmelde jeres nyhedsbrev også være et stort aktiv.

---

Fødevarer kræver mere tillid fra forbrugerne, så overvej om trustsignaler, så som smileyordningen, ikke skal trække mere frem på siden.

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Fed ide.

Jeg har nu surfet rundt på jeres side i 5 minutter og jeg har stadig ikke forstået konceptet. 

Brug jeres banner til at, grundigt forklare konceptet. 1, 2 og 3.

Her kan du

Sådan gør du

Fordelen er for dig

Hvilket tomrum, frustration er det ikke gerne vil løse for jeres kunder, i havde en ide, hvorfor lavede i den her side. 

Hvilke ting var det i selv savnede, og derfor har i nu lavet en side der gør??

Hvis ikke i kan finde de ord der dækker de her tanker, så er spørgsmålet om der er et marked for jeres produkt?


https://neilpatel.com/blog/unique-selling-proposition/

Det som er indlysende for jer, er et stort spørgsmål for jeres kunder - find svarene og gennemsyre jeres side med dem. 

Der skal ikke være nogen tvivl om budskabet og værdien, uanset hvilken side jeres potentielle kunder besøger. 

Har i abonnement, tænkter om det kunne være interessant for jeres målgruppe?

vh.. René
Weebio.dk

Fra Rødekro
Tilmeldt 4. Jul 05
Indlæg ialt: 344
Fra  WEBDUS.dk Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lidt svært ved at se hvad jeg får ud af at købe jeres produkter.
Hvad giver I mig, om jeg ikke selv kan lave eller købe andre steder?

Der kan gøres mange ting, men lad mig starte med jeres nyhedsbreve og FAQ

Har jeg ret i at i ikke modtager mange tilmeldinger til jeres nyhedsbrev?

1.       Jeg vil sikker ikke opdage tilmeldingsformularen i bunden af siden

2.       Jeg får ikke en eneste grund til at tilmelde mig (rabatter, opskrifter…)

Jeres FAQ er lidt tynd.
Eks.: Hvor er ingredienserne fra?
Svar: Nogle ingredienser er lokale, og andre har rejst langt, før de kan være i din skål :)

Jeg ved stadigvæk ikke hvor ingredienser er fra.
Har de en historie, kan man se nogle billeder, hvorfor netop disse ingredienser osv.

Jeg har også læst jeres side: ”Hvem er vi”.
Men jeg ved stadigvæk ikke hvem i er.
I skriver I har lyst til at drive virksomhed. Tillykke med det, men jeg er ude efter noget morgenmad, jeg ikke kan få andre steder og er total ligeglad med, om i har lyst til at drive virksomhed. :-)

Giver det mening?

Tilmeldt 2. Aug 18
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Du har ret - tak for din hjælp!
Tilmeldt 2. Aug 18
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Rene,

Tusind tak for din lang feedback. Ok, vi sætte billedet, hvor konceptet er forklaret - måske mange mennesker bare ikke forstå det..

Selvfølgelig ved vi, hvad vi manglede på markedet, men du gav os noget at tænke på - vi skal sælge vores USP lidt mere.

Vi har tænkt om abonnement, men vi troede, vi begynder at sælge først og abonnementet kommer senere.

Tilmeldt 2. Aug 18
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Finn,

Tusind tak for din feedback!

Vi tilbyder morgenmad, som du selv skaber fra de ingredienser, der er svært at finde i butikkerne og også vi sparer din tid - fordi du kan bland selv din morgenmad under 5 minutter på vores side.

Ja, du har ret - vi har kun få tilmeldinger.. vi skal helt sikkert forbedre det.

Ja, det giver mening!
Jeg forstå hvad du mener - Vi skal mere fokusere på vores "story" og måske dele flere detaljer virksomheden, ingredienser.....

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

1: Jeg kan ikke gå ind på selve produktet, de er alle samlet efter hinnanden. Jeg vil gerne klikke på produktet og læse mere.

2: Ingredienser: , står meget småt

3: jeg har 3 produkter i kurven og ser: Nutrition values  , er det på alle 3 ?  Proportions of ingredients  er det også alle 3 produkter blandet sammen ? HVis det er kunne det måske forklares hvordan det skal forstås. 

4: I stedet for at skrive START kunne du  skrive SEE all our products på forsiden/banneret  ( start hvad ? når jeg er ny som kommer ind på siden )

5: jeg ville fjerne SIGN IN lige i midsten der , den må op i Menuen for oven men mindre det giver mig nogen fordele at at signe in ? Hvis det er tilfældet skulle det stå på siden sign in 

6: Sign in, jeg kan kun sign in, jeg kan ikke oprette en profil ?

Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.
Jeg har nu været inde og kigge. Konceptet er godt, men jeg ville ikke kunne finde ud af at lave en blanding.
For det første kan jeg ikke forstå, at man kan tilsætte grød til sin blanding. Det skal være en varegruppe for sig selv, da jeg ikke vil have grød i min mysli (sådan læser jeg det, som førstehåndsindtryk ☺) Jeg har været længe på siden, før jeg finder ud af systemet. Og det er måske dér, de fleste giver op.
Og samtidig synes jeg også, at det er ret dyrt, når man tænker på fragtprisen oveni.

Hilsen Eva.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 15. Jun 13
Indlæg ialt: 209
Fra  RuedRiis.com Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Grundlæggende kan det være en god idé at få den brugertestet. Det kan Optuner gøre for jer, eller I kan selv stå for at indhente et par venner, bekendte, kunder eller lignende, og få dem til at gå igennem jeres købsflow, mens I beder dem skærmoptage sig i processen - Loom er et rigtigt godt værktøj til dette. 

Mvh Rued

Online underviser med 11.000+ solgte kurser i Vyond animationsvideo, GarageBand voice-overs og stærk videostruktur - via RuedRiis.com.

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)