Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indryk navigationsmenu til venstre

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Apr 15
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hej
Som relativt inkompetent indenfor Wordpress og CSS, har jeg et spørgsmål som jeg håber en venlig sjæl vil hjælpe med at svare på.
Jeg skal have rykket min top navigationsmenu og logo helt ud til venstre, for at gøre plads til sociale medie iconer og sprogvalg i højre side i samme navigationsmenu. Jeg har gennemset diverse tutorials og indtastet diverse CSS kommandoer, men lige lidt hjælper det. 
Er der én der har et bud på hvordan jeg fikser dette? Altså hvordan skal CSS være? Så ville jeg være super taknemmelig.

Med venlig hilsen
Jeppe

Tilmeldt 18. Apr 17
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 02:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis der mulighed for at kigge koderne igennem vil jeg gerne prøve at hjælpe

mvh.

Magnus

Tilmeldt 26. Apr 15
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Magnus

Det er virkelig pænt af dig. Jeg kan simpelthen ikke gennemskue, hvad jeg skal stille op.

Hvad skal du bruge?

Sitet er: voxentechnology.com

Fra Aabenraa
Tilmeldt 16. Jan 17
Indlæg ialt: 17
Fra  Handicapmidler Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Prøv at tage et kig på min webshop: www.handicapmidler.dk

Vil du have nav-menuen ud til venstre på samme måde som mine varekategorier er? I så fald er mit bud at du skal have adgang til HTML opsætningen, og ikke kun css. Hvis du har adgang til HTML koden burde det være muligt.

En anden mulighed er at lave det som en dropdown-menu, evt. under jeres logo. Men det vil kræve javascript og gør opgaven noget sværere at løse.

Edit: Du bør overveje at ændre nogle tekstfarver på jeres forside, da jeres grå baggrund kan gøre det svært at se overskrifterne. Ellers rigtig flot hjemmeside Smile

Mvh.
Jacob

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)