Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import af Granitsten

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 22. Jun 16
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Håbet at nogen kommer med nogle gode råd til mig.

Jeg har fået tilbud på  Granitsten og andre type af sten fra Kina .Priserne er rimlige ,men jeg er ikke sikkert at jeg alene kan styre hele processen.Hvad skal jeg være opmærksom på?kan jen bare starte med en hjemmeside og finde kunder ?

Takker

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det ikke bedre at hente det fra bornholm ?

Jeg tænker, transporten må være dyr

Fra København
Tilmeldt 22. Jun 16
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Tak for tippet, men jeg kan skaffe dem meget billiger fra Kina her til DK for at sælge dem.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Glem det, der er allerede folk der importere sten fra Kina. Det kræver stor viden og sikker forsyning så du kan få den farver der svare til skandinavisk granit. 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt kan fås billigt i Kina - hvis man ved hvad man laver...

Og i Kina hænger pris og kvalitet tit sammen. Du kan både købe skrammel, men du kan også finde Top Of The Line varer.

Sidstnævnte kræver dog at du har en god faglig viden, så du ved præcist hvad du skal sætte af kravspecifikationer! 

Har du overvejet østeuropa? Det er nemmere at tage dertil og tjekke kvalitet, end det er at tage til Kina :)

Jeg kan huske at jeg selv undersøgte mulighederne for at importere gravsten engang, og her synes jeg at huske at der var flere steder i europa der var ret konkurrencedygtige :)

Hilsen Morten

Tilmeldt 2. Aug 18
Indlæg ialt: 2
Fra  Mit firma Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Skygge Manden:

Er det ikke bedre at hente det fra bornholm ?



Jeg tænker, transporten må være dyr



Jeg tænkte præcis det samme. Granit vejer så meget, at jeg tvivler på du kan hente det billigere fra Kina, hvis det du henter er samme kvalitet.
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)