Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er udlandsdansker og søger job jeg kan ordne "hjemmefra"

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Aug 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg søger et spændende job, hvor jeg kan arbejde hjemmefra.

Jeg er udlandsdansker og ønsker at arbejde (eller freelance) for danske virksomheder.

Jeg er uddannet bygningsingeniør og kan godt lide at tage ansvar. Jeg ser mig selv fungere i mit hjemmekontor, da jeg er meget selvdisiplineret og bliver motiveret af udfordringer. Jeg søger bredt, da jeg godt er klar over at mulighederne er begrænset - der er ikke det jeg ikke kan og vil lære. Blot det kan ordnes online.
Jeg kunne forstille mig kundeservice, sektretærarbejde, tekstforfatter, reascher, modtagelse af ordre, skrive tilbud, bogførring, 3d tegning og meget mere.

Mit ønske er nemlig at skifte mit faste lokale job som ingeniør ud – pga. lav løn og stor transportstid. Da jeg har 2 børn, så ønsker jeg at være mere hjemme (pt. bruger jeg dagligt 11-12 timer på arbejde).

Jeg har mulighed for at komme til Danmark i mindre perioder (og i en længere periode i starten af ansættelsen, hvis det er nødvendigt). Det er dog vigtigt at min base vil være i Kroatien, hvor min familie og jeg bor.

Nogle der kunne bruge min assistance til nogle opgaver, som i gerne vil have ordnet professionelt eller har nogle gode forslag - så skriv endelig.

På forhånd tak.

Med Venlig Hilsen
Pernille Mrzljak


Side 1 ud af 1 (1 indlæg)