Jeg står og skal til at starte noget salg af tøj som jeg sammen med nogle venner designer, jeg synes efterhånden jeg har søgt google tomt uden rigtig at finde noget. så nu spørger jeg her. kender du en der kan gøre det så smid gerne en komentar med kontakt info uddyper gerne videre hvis nødvændigt Hilsen Malthe Christensen |
Tøj produktion i Danmark
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
|
Undskyld mig men du er komplet urealistisk Mht. Produktion i DK. Hvordan i alverden forventer du at være konkurrancedygtigt når du kommer til at kæmpe mod alle andre som får produceret i lavtlønslade til 1/20 af de danske lønninger? |
Ja jeg ved at priserne er en helt anden snak her hjemme, men ville gerne se hvad muligheder der er tættere på mig selv. Jeg har gode venner i bla. tyrkiet som arbejder med salg af tøj og har forbindelser til tyrkiske frabrikker. Så det er egentligt bare for at danne et overbklik over PROS og CONS ved produktion i DK☺️ |
|
Tøj produktion er der massere af lige meget hvilket land man vil have det fra, det men det er dyrere at få produceret. |
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)