Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger anbefalinger til gode annoncenetværk eller mediehuse

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 16. Dec 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære Aminoer

Jeg søger anbefalinger til en annonce-samarbejdspartner til min blog. Jeg er træt af Google Adsense og ønsker bedre målretning af annoncerne på mit site, men har ikke tid til at stå for manuelt at vælge annoncer og optimere selv. Jeg leder derfor efter et mediehus / annoncenetværk eller lign. som kan stå for den del mod et cut af mine indtægter. 

Jeg prøvede sidste år et samarbejde med mediehuset Concept og det var ekstremt ringe. De plastrede mit site til med annoncer på placeringer de ikke havde tilladelser til gang på gang, jeg blev kastet frem og tilbage mellem account managers fordi deres medarbejdere tilsyneladende sagde op på stribe, og jeg tjente MINDRE end med Google Adsense. Alt i alt en rigtig dårlig oplevelse. 

Jeg er ikke interesseret i at blive del af et bloggernetværk som f.eks. Bloggers Delight o.lign. hvor jeg opgiver kontrol over CMS og hosting. Jeg vil fortsat køre mit site med Wordpress og på min egen server

Ser frem til jeres råd! 

Hilsen Trine

Tilmeldt 7. Mar 18
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Min første tanke var, at du burde indgå et samarbejde med en (af de dygtige), der arbejder med affiliate marketing i det daglige, i stedet for at benytte et større bureau. Men det kommer selvfølgelig an på, hvor omfattende opgaven er.

Da der er tale om betaling i % af en affiliate indlægt, ville det være en god ide minimum at oplyse om antallet af månedlige besøgende på bloggen. Især når du er restrektiv i forhold til mængde og placering af annoncer.

Der skal trods alt lidt besøgende til, før det er en atraktiv aftale.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 16. Dec 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 293
Fra  Helion Digital Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tag en snak med https://www.manatee.dk/

Jeg vil gætte på at du vil være en interessant case for dem, og at de vil kunne levere mere end du får fra Adsense.

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har langt mere trafik end I har og har haft det igennem snart 8 år, og jeg har endnu ikke kunne få det til at fungere ordentligt med en annoncemanager, mediehus el.lign.

Selvom jeg aldrig har haft en bageside, ved jeg med sikkerhed, at 120.000 sidevisninger i den niche ikke er mange penge værd i AdSense og at det sandsynligvis ikke er besværet værd, at forsøge at sælge annoncer på siden.

De bedste muligheder vil helt klart være affiliate marketing eller egne produkter.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)