Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Enkeltmandsvirksomhed - "Jeg gider ikke betale skat, men hellere beholde omsætningen i virksomheden"

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 12
Indlæg ialt: 124
Fra  DataWise Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså, nu ved jeg ikke så meget om økonomi, og har en bogholder til at lave alt mit.

Men skal hun ikke bare ændre sin forskudsopgørelse?

Jeg kan ikke selv forudsige hvad jeg kommer til at tjene på et år, og betaler derfor ofte for lidt i skat. Så betaler jeg bare hvad jeg mangler når året er omme.

Tilmeldt 29. Jul 18
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 09:52
Med vækstfremmende tiltag tænkte jeg eksempelvis:

Få lavet nyt hjemmeside design
Få lavet en markedsføringskampagne
Linkbuilding

Osv.

Altså få brugt en masse penge nu og her på noget, der i det lange løb giver større omsætning. :)

RoomForMore.dk | Boligindretning, plakater, knager, spejle, borde, stole, tæpper, puder - kort sagt alt til boligindretningen | RoomForMore.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47145
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:11

Claus:

Altså, nu ved jeg ikke så meget om økonomi, og har en bogholder til at lave alt mit.

Men skal hun ikke bare ændre sin forskudsopgørelse?

Jeg kan ikke selv forudsige hvad jeg kommer til at tjene på et år, og betaler derfor ofte for lidt i skat. Så betaler jeg bare hvad jeg mangler når året er omme.

jo - og man rammer jo sjældent præcis - men kan jo ændre under året - frem til f.eks. oktober for at få det så korrekt som muligt og undgå rente uden fradrag for at betale ekstra året efter - men det er jo ikke det vilde beløb. Skriv det tal du forventer (og det er nu ret klogt altid at prøve at forvente noget - have en mål med en forretning) og korriger op og ned et par gange hvis du ser det ændrer sig -

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)