|
Hej Jeg går med en lille ide ang en hjemmeside, som skal være opbygget så bruger venligt, som muligt hvor man skal ku udveksle gode råd ideer osv indenfor en lidt speciel branche. Til at starte med skal siden indeholde nedenstående. Siden skal være lidt ala meetyourmessenger.dk dog i en mini udgave da det er indenfor et område hvor der nok ikke er samme interesse for, at oprette den slags profiler. Da jeg er ikke er uddannet indenfor computer området men derimod handels området så vil jeg gerne høre hvad i mener sådan en side evt vil koste, at starte op? Håber at i har nogle gode råd Mvh |
Hejsa
Umiddelbart er det utroligt svært at give en ca. pris for en sådan opgave, dels da det ikke bliver gjort helt klart hvilke funktionaliteter du vil have med fra meetyourmessenger.dk og dels da det vil tage en forfærdelige masse tid at lave en analyse af hvad siden har af funktionaliteter, og det tror jeg ikke der er nogen der gør bare sådan for hyggens skyld.
Et løst gæt vil lyde på nogle få hundrede tusinde.
Hvis du gerne vil have et lidt mere præcist bud bliver du nok nød til at lave en egentlig kravsspecifikation. Altså en komplet list over hvad du gerne vil have systemet skal kunne.
Mvh Peder
Bliv gratis medlem