Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkbuilding via advertorials på Slagelse News

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person


Slagelse News har et års fødselsdag i juli måned, og derfor kører vi stadig et lille sommer- og fødselsdagstilbud, som kombinerer linkbuilding med advertorials. En advertorial er en såkaldt sponseret artikel).

Du skal selv lave oplægget til artiklen og levere et billede:

  • Tilbudspris: 499 kroner + moms
  • Inklusive et (1) link til valgfrit sted
  • Aftalen gælder kun juli måned 2018 og resten af skoleferien.

Læs også: www.slagelse.info/slagelse-media/linkbuilding-annoncoerbetalt-seo/

Vi dækker Slagelse Kommune: Slagelse, Korsør og Skælskør samt en række småbyer og landsbyer. Der skal naturligvis være noget sund fornuft i at bringe artiklen. Det kan for eksempel ikke være en iskiosk på Skagen.

Artiklen skal have karakter af en nyhed og må ikke bestå af ligegyldigt fyld. Den bør være mellem 200 og 600 ord. Den skal overholde vores redaktionelle linje, og artiklen vil gennemgå en større eller mindre redaktionel bearbejdning. Bemærk, at det er en nyhedsartikel og ikke en konkret salgstekst. Billedet skal kunne skaleres til 900 x 450 pixel.

Vi kan aftale individuelle løsninger, som passer til dit behov og dit budget.

Kontakt mig venligst pr. telefon eller e-mail, hvis du har tekniske spørgsmål eller ønsker at høre mere om de forskellige muligheder og priser.

Med venlig hilsen,
Robert Kronberg
Slagelse News

Telefon: 7027 6770 # 1 (8172 4014 efter kl. 18 og i weekenden)
E-mail: rk@slagelsemedia.dk
www.slagelse.news

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 03:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende tiltag Robert - kommer der flere sider af samme type på sigt? 

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ret ressourcekrævende at drive en lokalavis, men en virksomhed skal altid have mulighed for at ekspandere. Derfor har jeg nogle tanker, men i første omgang er mit fokus Slagelse Kommune.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay - jeg vil have dig i tankerne, hvis vi får nogle kunder i området, hvor det kunne være relevant.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Slutspurt på tilbud på linkbuilding med advertorials i Slagelse News. Der er stadig plads under dette tilbud.

Du skal selv skrive/levere artiklen og levere et billede:

  • Tilbudspris: 499 kroner + moms
  • Inklusive et (1) link til valgfrit sted
  • Aftalen gælder resten af skoleferie til og med uge 32.

Læs også: slagelse.info/slagelse-media/linkbuilding-annoncoerbetalt-seo/

Vi dækker Slagelse Kommune: Slagelse, Korsør og Skælskør samt en række småbyer og landsbyer. Der skal naturligvis være noget sund fornuft i at bringe artiklen. Det kan for eksempel ikke være en lille iskiosk på Skagen, men det kan godt være en webshop på Bornholm.

Artiklen skal have karakter af enten en nyhed eller en guide (det er nemmere at skrive en guide). Den skal være læseværdig og må ikke bestå af ligegyldigt fyld. Desuden skal den overholde vores redaktionelle linje samt Pressenævnets vejledning. Derfor vil artiklen gennemgå en redaktionel bearbejdning.

Bemærk, at det er en guide eller en nyhedsartikel og IKKE en konkret salgstekst med "vi" og "call to action". Billedet skal kunne skaleres til 900 x 450 pixel, og der skal være korrekt billedkreditering.

Vi kan aftale individuelle løsninger, som passer til dit/jeres behov og dit/jeres budget. Kontakt mig venligst pr. telefon eller e-mail for at høre mere om de forskellige muligheder og priser.

Med venlig hilsen,
Robert Kronberg
Slagelse News
Telefon: 7027 6770 # 1
E-mail: rk@slagelsemedia.dk

Tilmeldt 3. Apr 18
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der mulighed for mod et mer-tillæg ikke at skulle skrive artiklen selv?

Jeg er interesseret, men jeg har desværre ikke tiden til pt. at skrive en artikel.

Moderne grafiske plakater online @ minida.dk. Dansk design og produktion af plakater i høj kvalitet.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi lever af at skrive for folk - både som journalister til lokalavisen og som tekstforfattere for BlackWriters for diverse kunder. Du kan skrive til mig på rk@slagelsemedia.dk for at høre mere.

Tilmeldt 3. Apr 18
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret, det vil jeg gøre. :)

Moderne grafiske plakater online @ minida.dk. Dansk design og produktion af plakater i høj kvalitet.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)