Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger med lys og lygte leverandør til tøj

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jul 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino.

Jeg står og mangler en leverandør som kan levere tøj, lavet ud fra egent design.

Jeg har prototyper klar.

Dog må leverandøren gerne levere mindre ordre end 100-1000 stk.

Da jeg er et nyopstartet firma indenfor branchen, og ikke vil gøre det sværere for mig selv.

Jeg ved det er svært at finde en leverandør/producent som kan dette ! Men håber virkelig der er en der vil hjælpe mig ..

Vh hilsen

Fra Aabenraa
Tilmeldt 16. Jan 17
Indlæg ialt: 17
Fra  Handicapmidler Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Annebella,

Der findes mange dygtige leverandører af custom made tøj.

Før du finder din leverandør bør du opstille dig nogle krav til kvalitet, pris og ikke mindst produktionen, noget tøj produceres (relativt) miljøvenligt, mens andet produceres af folk i u-lande der praktisk talt bader i syre og andre kemikalier under tøjproduktionen.

Hvis kvalitet og produktion ikke betyder så meget ville alibaba.com være et godt bud.

www.sugini.com er en producent i Thailand der efter sigende skulle levere god kvalitet. Hvis du ønsker at sikre dig at tøjet er mere miljøvenligt  produceret/ højere kvalitet, kan du lede efter leverandører inden for EU, her bliver prisen dog lidt højere.

Hvis du gerne vil finde en producent i EU vil jeg råde dig til at kigge på denne liste:
https://www.ezilon.com/business/textiles_and_nonwovens/textile_manufacturers/index.shtml

vh. Jacob

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)