Hej med alle jer kloge mennesker. Jeg er pt. ansat i en kæmpe virksomhed og alt kører på skinner(jeg har en lang videregående uddannelse lige så).Jeg kan dog ikke helt smide ideen om at gå selvstændig fra mig. Pt. arbejder jeg for at kunne genere kapital til at starte en succesfuld virksomhed om en årrække. Jeg er pt. i gang med at skabe en business case og et generelt overslag på hvad der vil kræve at komme i gang. Selve virksomhedsoprettelse og administration har jeg styr på. Det jeg efterspørger er; hvordan finder jeg frem til de "rigtige" leverandører, og ikke mindst; hvordan finder jeg en leverandør i det hele taget? Hvis der er nogle der har specifik viden om leverandører i udlandet eller indlandet, i any way-shape-or-form, i forhold til opstart af et bryggerig med alt det indebærer - Så må i MEGET gerne give jeres mening til kende :) Jeg har allerede selv fundet bud på leverandører, men mangler dog stadig til mange ting, som ikke bare lige er til at finde. jeg er meget opsat på projektet og jeg har som sagt generel styr på det kommercielle, branding, og hvilken vej rejsen skal gå. Mange tak på forhånd Mvh Mathias |
Du skriver at du stadig mangler mange ting, men hvad er det konkret du mangler?
Har du iøvrigt sat dig ind i reglerne for alkohol produktion mht. Skat, fødevare sikkerhed , arbejdsmiljø, brandsikkerhed?
Hilsen Ravn