Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af varer fra wish

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jul 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino'er, jeg går og har en idé om at starte en hjemmeside med salg af mobil-covers og skærmbeskyttelse fra wish.com, jeg ved dog ikke om det er lovligt, undskyld for at jeg ikke kunne uddybe det bedre. :)
Tilmeldt 8. Feb 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej William, hvorfor skulle det ikke være lovligt? 

Tilmeldt 20. Feb 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej William

Jeg vil som kunde ihvertefald gerne kunne se på på siden,at dine produkter er videresalg fra Wish. Dette pga at stort set alt,som jeg har bestilt derfra utrolig dårlig kvalitet. .men ok siger pris jo også.

Det meste er endt direkte i skraldespanden.

Jeg har som det kun kunnet bruge megagarn som købt der.

Ikke købt det,som du vil sælge.. Ville nok heller ikke,når stod fra wish ... Sorry

Tina

Fra Horsens
Tilmeldt 28. May 14
Indlæg ialt: 242
Fra  VKMmedia Skrevet kl. 06:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke set noget problem i det. Det er jo en leverandør, som så mange andre. 

Jeg kommer dog til at tænke på, hvorfor skulle jeg købe det fra dig og ikke selv fra Wish? Jeg ved heller ikke hvor stor indtjening du kan få på det, da der allerede findes mange andre, som gør det du gerne vil. Men vil gerne hjælp dig med din hjemmeside, hvis du har brug for det

 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Dine problemer vil være

Prisen er den samme som alle andre kan købe direkte til og spare din fortjeneste

Masser af covers o.l. er kopivarer som du er ansvarlig for. De kan stoppes i tolden og du er ansvarlig overfor rettighedsindehaveren

Der er meget bras mellem tingene og du vil få ganske mange returvarer som du ikke kan returnere til wish

Der er nye toldregler på vej med told og moms på alt - formentlig fra kr 1 som vi har set det i nabolande, netop fordi de nuværende told og moms regler udgør unfair konkurrence

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Haderslev
Tilmeldt 10. Sep 15
Indlæg ialt: 28
Fra  Justlearn ApS Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror du kan tjene på det.

Bliv bedre til at snakke et sprog ved at booke sprogundervisning gennem https://www.justlearn.com. Book en prøvelektion til et billigere pris for at afprøve læringsformen!

Fra Haderslev
Tilmeldt 10. Sep 15
Indlæg ialt: 28
Fra  Justlearn ApS Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Lyder som en god ide. Tænker, at der ikke vil være noget problem med det. Jeg vil gerne vide på din hjemmeside, at produkterne kommer fra Wish.

Bliv bedre til at snakke et sprog ved at booke sprogundervisning gennem https://www.justlearn.com. Book en prøvelektion til et billigere pris for at afprøve læringsformen!

Tilmeldt 8. Feb 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig vil det være billigere for forbrugeren at købe direkte fra Wish, men det forbrugerne får hos dig som de ikke får hos Wish er kort leveringstid.

Jeg har hvertfald selv stået lidt 'last minute' og har haft brug for en dims, som så vil tage 30 dage at få hjem fra Wish.

Fra Haderslev
Tilmeldt 10. Sep 15
Indlæg ialt: 28
Fra  Justlearn ApS Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Måske du kan lave en aftale med Wish om rabat. Jeg modtog en rabatkode på 10% for et par uger siden.

Bliv bedre til at snakke et sprog ved at booke sprogundervisning gennem https://www.justlearn.com. Book en prøvelektion til et billigere pris for at afprøve læringsformen!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)