Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få hjemmeside lavet i udlandet?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Nov 17
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg søger erfaring.

Vi står i den situation at den hjemmeside som er i gang med at blive lavet er ikke i den kvalitet som vi havde håbet. Vi tror desværre at opgaven var for stor for det firma, som irriterer os da vi beskrev i detaljer hvad vi ville have og vi fik at vide at de forstod opgaven. Firmaet er meget over deadline.

Vi bliver nok nød til at få en anden til at lave og vi har tænkt på at søge efter et firma i udlandet. Hjemmesiden vil være på engelsk og vi kan fint engelsk, så vi tænker ikke er kommunikation vil blive et problem. Det største problem ville være at møde face to face er svært. 

Opgaven er stor og vi ville meget gerne finde et firma som har lavet en ligende opgave. 

Men, er der nogen som har erfaringer inden for det? Kan det betale sig? Er kvaliteten det samme som et dansk firma vil komme med?

- og lige et side spørgsmål...er det muligt at finde ud af hvad for et firma der har lavet en hjemmeside? 

Tak på forhånd :-) 

Fra Horsens
Tilmeldt 28. May 14
Indlæg ialt: 242
Fra  VKMmedia Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Tilmeldt 29. Jun 15
Indlæg ialt: 267
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken slags hjemmeside er der tale om, funktioner mv. og budget? Som regel vil det være billigere at få det lavet i udlandet, men som i dit tilfælde, så skal man også bare være sikker på at teamet har kompetencerne til at få projektet i mål til tiden, og i det hele taget. Det kan godt være sværere at finde, hvis man søger arbejdskraft i udlandet. Men man kan også være heldig.

Tilmeldt 7. Mar 18
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal være opmærksom på at

1) Kulturelle forskelle alene kan være årsagen til at et udviklingsprojekt løber at sporet.

2) Udviklere i fattige/billige lande ofte ikke har en uddannelse af samme kvalitet som en dansk, og derfor kan have store huller i deres viden.

3) Udvikleren er uden for din juriske rækkevidde, og moralen i mange lande er langt lavere end i Danmark. Du risikere f.eks. at din kode/dit projekt udbydes til salginternettet efterfølgende. 

4) I mange lande lover udviklerne typisk langt mere end de evner. 

---

Men der findes også dygtige og seriøse leverandører. F.eks. https://1902software.com/ 

Tilmeldt 30. Nov 17
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, jeg tjekker freelancer.com

Ang. hjemmesiden så er kort fortalt et social medie platform, hvor der også er noget salg og handle i. Der er mange funktioner, store og små; venneliste, følgeliste, have en blog, dele historier, sælge bøger, en finde funktion; folk tilbyder ydelser, have en profil....og mange andre funktioner. 

Jeg kan dog godt se de problemer der kan være og vil også helst gerne have et dansk firma...det er lidt svært at finde ud af havd retning vi skal gå.

Tilmeldt 29. Jun 15
Indlæg ialt: 267
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er jeres budget for platformen?

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvorfor overhoved tænke udlandet fordi i har fundet en udvikler som ikke kan løfte jeres opgave? 

I skal have en til at styre projektet indover og eventuelt andet firma til udviklingen. I skal ikke bruge enkelt personer til sådan nogle opgaver, hvis det er så stort som du indikerer.

I kan engelsk, men kommunikationen vil være et problem når i vælger at gå til udlandet, for det er helt andre kulturer og bare det at snakke med en udvikler i Danmark kan være noget kompliceret ( en del af os udviklere tænker meget anderledes end andre og :) ).

Lad vær med at mudre kommunikationen ved at vælge noget udenlandsk. 

Som jeg ser det så har i 3 muligheder som giver mening.

1) Behold nuværende firma og få løst et problem af gangen. Kommunikation er vigtigt.

2) Få en 3. part ind til at stå for projektet (projektstyring) eller bare en 3. part indover som kan se hvad der er udviklet og hvor slemt det er, så der kommer struktur på det og lad denne person håndtere alt kommunikation.

3) Skift til et andet dansk firma som har mere end 1 udvikler, det er vigtigt ved store opgaver at der er flere som forstår hvordan man udvikler, og gerne personen som står for projekt styringen også forstår det. 

Tilmeldt 30. Nov 17
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld det sene svar Kim.

Nu var det ikke kun derfor vi havde tænkt på det, der var andre ting indover...men vi er kommet fra det igen og vi vælger et dansk firma :)

Vi vælger højst sandsynligt nummer 3 og har nogle i tankerne - vi skal se hvor langt teamet er i aften og så må vi se om vi finder det nødvendigt at vælge et andet firma. Deadline er i aften og vi har fået at vide at de ikke kan overholde den deadline. Nu ser vi hvor langt de er, men vi tænker at vælge et andet firma da vi også skal tænke fremadrettet og vi tror at opgaven er for stor for teamet. 

Nu har vi gået et skridt frem...jeg havde et domæne som ikke var udløbet og jeg valgte så at lave det hele som vi gerne vil have det, men hvor funktionerne ikke virker men man kan bare se dem. Det eneste der virker er når man skal til en ny side. Det kan forhåbenligt hjælpe os med at finde et firma der kan klarer opgaven da vi kan vise mere hvor stor opgaven er da jeg har lavet den hjemmeside + jeg har en masser PDFer. Så burde der ikke være tvivl :) 

Tak for dit svar!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)