Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mistænksomme betalinger

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jul 16
Indlæg ialt: 16
Fra  RoadSurfing.DK Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

Jeg har her til aften modtaget 14 bestillinger til den samme person.
Bestillingerne er af 4000 kr stykket og han har allerede betalt via vores hjemmeside.
Dvs han har købt for 56.000kr på vores hjemmeside uden kontakt før at have købt varerne.

Der er ikke noget telefonnummer på bestillingen, så jeg har skrevet til ham på mail, og han vil bruge vores elektriske skateboards til udlejning.
Han skriver kun engelsk og kan ikke snakke i telefon før om 2 dage når han er tilbage i DK. Så han vil gerne have pakkerne leveret i pakkeshop, selvom jeg har tilbudt at levere dem til hans adresse med express/direkte levering.

Som sagt har han allerede betalt, men skal jeg være nervøs for at det er et stjålet kort eller lignende?

Er der nogen grund til at være mistænksom her, og er der noget der kan falde tilbage på os?

Tak for jeres tid :-)

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Alle alarmer bør klart blinke ja er noget for godt til at være sandt så er det det også

Fra 2840
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Ring ind til nets i morgen og forhør dig. De kan evt. se noget du ikke kan se men ja, meget, hvis ikke alt, tyder på svindel med stjålet kreditkort.

Tilmeldt 8. Jul 16
Indlæg ialt: 16
Fra  RoadSurfing.DK Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hjælpen de herrer.

Jeg har annulleret deres betalinger og bedt dem om at kontakte mig pr. telefon, hvis det er en fejl at vi har annulleret deres betalinger pga. mistænksomme betalinger.

Tilmeldt 7. Jun 06
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lyder som helt klassisk svindel.

Hvis du har tid og mulighed for det, så synes jeg stadig du skal kontakte din betalingsgateway, NETS eller lign, sådan at kortet eventuelt kan spærres og andre butikker ikke bliver snydt.

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved 56.000,- havde jeg også bedt om bankoverførsel.

Hvorfor 14 gange den samme transaktion - og ikke 14 stk gange 4000?

Er det fordi du netop begrænser beløbsstørrelsen på kort?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Flemming:

Er det fordi du netop begrænser beløbsstørrelsen på kort?

Fordi så kan du snyde limit på et kreditkort, fordi betalingerne først registreres efterfølgende :)

Ved 56.000 kr på en gang ville limit aktiveres, og betalingen kunne sikkert ikke gennemføres ;)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)