Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback søges til nystartet webshop

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Camilla:

Hej

Jeg har startet en ny webshop med Shopify. Jeg har lavet lidt kampagner og lidt reklame og er så småt begyndt at få lidt besøgende men konverterings raten er meget dårlig.

Hvis der er nogle kloge folk herind der kan komme med lidt hjælp til hvordan jeg for konverteret flere besøgende til salg så vil jeg meget gerne have feedback på det.

På forhånd tak.

Websitehttps://byfogstrup.dk

Hilsen

Camilla

Hej Camilla.

Jeg vil forsøge at gøre mine råd så konkrete, som det overhovedet er muligt: 

1. Få CVR-nummer, adresse, kontaktoplysninger ned i jeres footer. 

2. Få dine leveringsbetingelser tydeliggjort; skilt med "hurtig levering på 1-2 dage" og fx "gratis levering ved køb over 299,-." 

3. Få lagt overskrifter ind i dine produktbeskrivelser; rent SEO-mæssigt er det fint med meget tekst, men ingen gider læse det. Og når teksten står i én klump uden overskrifter, kan mit øje ikke hurtigt finde det, jeg gerne vil vide: Det kunne fx være historie, knap, materiale, produktion, typer mv. 

4. Optimer dine produktnavne: "Runde puder sortiment," ikke et særlig sigende eller tiltalende navn...

5. Giv mig mere at klikke på; din forside er meget præget af "bare" produkter (uden knap) og en slider med kun tekst, ingen knap; hvor skal brugeren klikke hen? 

6. Har du opsat en dynamisk produktannonce på Facebook

7. Har du oprettet en målgruppe i Google AdWords (tidl. besøgende), hvori du øger din budpris med fx 10%? 

8. Produktbedømmelser. Hvad siger andre? 

9. Du krydser automatisk "ja tak" til nyhedsbrevet af; her ville jeg nok lige høre din advokat ad...

10. Ukonkret: Der er meget "luft" på din side. Se fx her: BilligVVS.dk: Meget mere tætproppet website med USP'er. 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feedback Nicolai

Vi er ved at tage vores billeder om så de bliver bedre kvalitet, jeg er enig i at de første skulle have været af bedre kvalitet.

Vi har prissat produkterne efter tilsvarende produkter, og jeg kan godt se at vi virker billige i forhold til BoConcepts pude, så jeg håber da at det kan være medvirkende til at folk vælger vores pude og ikke deres.

Jeg er ikke i tvivl om at vores pude er bedre kvalitet end deres, og når den oveni er billigere må vi bare få kendskabet til vores produkter ud.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feedback Kasper

Super fint med de 10 konkrete punkter, vi er ved at kigge på dem nu.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)