Goddag, Mit navn er Søren Vedel, og jeg er 30 år gammel. Jeg skriver til dig, for at ansøge om et flexjob i din virksomhed. Et flexjob, vil sige job på nedsat tid, hvor du får refunderet 66% af dine lønudgifter. Der er på den måde tale om en mulighed for at få engageret arbejdskraft, til en meget lav pris. Jeg er oprindelig uddannet indenfor IT-branchen, og har 7 års erfaring som IT-supporter + selvstændig systemudvikler. Derudover har jeg arbejdet på kontor, og i produktionen på en møbelfabrik. Jeg har på denne måde prøvet lidt af hvert. Jeg har været sygemeldt med stress fra august 2006, og et halvt år frem. Derfor søger jeg flexjob, og ikke regulært job. Jeg er med vilje ikke specifik angående stillingen jeg søger. Jeg er åben for alle muligheder der kan være i virksomheden – jeg vil være meget positivt uanset om det gælder administration, produktion eller andet; det vigtigste for mig er, at få et job og mærke at jeg giver virksomheden noget igen, samt at føle tilfredsstillelsen ved at passe et arbejde. Jeg er meget lærenem, og synes altid det er spændende at lære noget nyt. Så evt. oplæring vil ikke være et problem. Så hvis du mangler en frisk fyr et sted i virksomheden 4-6 timer om dagen, håber jeg at du vil kontakte mig, så vi kan aftale et uforpligtende møde.
Kort om mig selv: • Har altid lyst til at lære nyt – dermed nem at oplære i Jeres virksomhed
Søren Vedel
|
Job søges i Århus C eller Viby
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
IT-support og (produkt fotos) i Århus : www.pionersoft.dk
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)