Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navn til vinshop???

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jan 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej er ved at starte en online vinshop og skal vælge navn til firma/hjemmeside. Valget står pt mellem homewine.dk eller vinxpert.dk.

Vil meget gerne høre jeres mening om hvad I syntes ville være bedst???

På forhånd tak.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 22:02

Af dine to forslag der holder jeg helt klart til vinxpert.dk

Synes faktisk det et ganske udemærket navn.

Husk dog at få det registeret hurtigst muligt, hvis i vælger overstående navn.

Tilmeldt 17. Jan 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:33

Har allerede booket begge navne.

tak for svaret håber der kommer flere!!!

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 08:49

winefine

hjemmevin

winsmecker

winelover

,,, det var bare lige et par hurtige... men vinxpert er faktisk ret godt :-)

Fra Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 09:49

Som et supplement til Brian Brandts forslag mener jeg, at navnet kunne / burde være weinschmecker.dk.

Jeg synes faktisk, der ligger flere værdier i netop det ord,jf. betydningen af feinschmecker. Selvfølgelig er der lidt flere udfordringer i markedsføringen af selve navnet, men det vel for alvor kun ved brugen af radioreklamer, hvor navnet nødvendigvis skal staves, at det bliver rigtig kriminelt. Og med vinxpert.dk skal man alligevel forklare, at "eks" skal udskiftes med "x", så under alle omstændigheder ender du i en gang forklar-mig-røv.....

Hvis du har italienske vine, kunne et navn som finovino.dk også være interessant. Domænet er ganske vist købt, med udløb 31/12 2008, men det blev købt tilbage i 2000 og er ikke i brug, så måske er det billigt til salg.

Anyway, god arbejdslyst med det. Der er mange om buddet, med vin-handel på nettet, så jeg håber, dit koncept er stærkt og anderledes.

/Peter 

Keep away from people who try to belittle your ambitions Mark Twain ---- Ny hjemmeside på vej. Så bliv ikke skræmt af det, der ligger der lige nu.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)