Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress uden domæne og webhotel i starten

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Dec 17
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg vil gerne lave en ny hjemmeside ved at bruge Wordpress, dog har virksomheden allerede en hjemmeside, derfor kan jeg ikke med det samme bruge det gamle domæne. Jeg har tænkt mig at bruge webhotellet unoeuro, men først når jeg faktisk har lavet den nye hjemmeside. Hvordan vil I foreslå, at jeg laver hjemmesiden på en offline server? Jeg har googlet lidt rundt, men har lidt svært ved at gennemskue, hvordan det hele helt hænger sammen. Og når jeg så har lavet min hjemmeside på min offline server færdig, skal jeg så købe webhotellet og så få flyttet min nye wordpress hjemmesider derover og så redirecht mine sider med Analytics?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Lav sitet på et subdomæne og når det så er færdigt så kan filerne flyttes til det rigtige.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan bare lave en lokal installation på din egen PC - brug evt. MAMP

Super nemt, og så flytter du det bare når du er klar.

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan bare lave en wordpressinstallation i en anden mappe på serveren. Når du er færdig skal du blot ændre i index-filen i roden og i de generelle indstillinger i den nye wordpressinstallation. Du behøver ikke at flytte filerne bagefter.

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Skovlunde
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan enten lave den nye hjemmeside på et subdomæne (evt. hvor du password-beskytter sitet, så uvedkommende ikke ser indholdet) eller lokalt på din egen computer med MAMP (du kan finde nogle vejledninger til hvordan på YouTube). Hvis du bygger det nye website op på et subdomæne, så husk at sætte noindex på hele websitet, så du undgår duplicate content. Når den nye hjemmeside er lanceret, skal du huske at opsætte redirects fra det gamle URL'er til de nye, så du bibeholder den opbyggede SEO-værdi og naturligvis fjerne noindex fra sitet igen.

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)