Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Byggesag" - pavillon?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg påtænker på privat villagrund at opstille et pavillonmodul på 40kvm som supplement til min virksomhed. Jeg har undersøgt i lokalplanen, at der umiddelbart ikke er noget til hinder for dette - der tillades erhverv af en karakter, der ikke ændrer områdets anvendelse og udseende, der er rigeligt med kvadratmeter uden at overskride byggeprocenten og bygningens udseende er også fin-fin. Og den vil overholde reglerne om placering på grunden.

Nu har jeg aldrig prøvet at søge om den slags før, og har brug for lidt råd fra folk, der har prøvet det før:

1. Hvordan er reglerne, hvis jeg skal bruge bygningen erhvervnmæssigt?

2. Hvordan med opvarmning/isolering?

3. Andet, jeg skal være opmærksom på? Adgangsveje?

Hvordan udfylder man en "byggetilladelse" - selvom det jo reelt set ikke er byggeri, der påbegyndes? Gode råd? Skyd!

Vh

Peter 

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra Sønderborg
Tilmeldt 13. Nov 07
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Umildbart så snak med teknisk forvaltning i  komunen du bor i, men vil da mene at du for det først skal overholde byggeprocenten på din grund, dernæst holde afstand til skel som normalt er 2,5M.

Ang. adgangsveje så er det kun aktuelt ved beboelse dvs værelse hvor der overnattes.

Ellers snak med komunen og hold på at det er en midlertidig løsning så går det nok lidt nemmere.....

www.soratek.dk -Et freelance smede & Montage firma inden for slagteribranchen.
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)